Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er PostDanmark også på ferie?!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har altid været meget tilfreds med PostDanmark. I hvert fald hvad angår leverings-sikkerhed. Men jeg synes den sidste måneds tid, at der går "ged" i rigtige mange forsendelser. Rent faktisk oplever jeg nu, at de færreste pakker når frem dagen efter.

Se f.eks. denne T&T:

Dato Kl. Registrering
9. juli 2011 00:05 Ankommet til 705 Taulov Pakkecenter
11. juli 2011 08:11 Ankommet til omdeling 5210 Tarup Posthus

Sådan ser så godt som over halvdelen af mine forsendelser ud, hvilket er et problematisk, da jeg har mange hasteopgaver, hvor leveringsdagen er en væsentlig faktor.

Nogle gange ser jeg endda, at pakken er rykket til den modsatte ende af landet inden den bliver leveret, med endnu en leveringsdag til følge...

Jeg kan jo også gøre det simpelt og udvide min leveringstid med 2 dage for at være sikker, men igen, så er det desværre ofte et konkurrence-parameter indenfor min branche, hvorfor jeg uden tvivl vil miste ordrer. Men omvendt så vil det nok også ske, hvis den ustabile levering fortsætter...

Andre, der oplever det samme med PostDanmark eller er jeg bare hamrende uheldig? Eller måske posten kun kan lide firkantede pakker..?!

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 15:30

Som bekendt bringer Postdanmark ikke pakker ud lørdag/søndag. Check kalenderen - den er kommet til pakkecenteret lørdag, og til posthuset mandag - det er der vel ikke noget at sige til?

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:37

Kirsten E:

Som bekendt bringer Postdanmark ikke pakker ud lørdag/søndag. Check kalenderen - den er kommet til pakkecenteret lørdag, og til posthuset mandag - det er der vel ikke noget at sige til?

Hej Kirsten,
det har du da naturligvis ret i. Varerne er for øvrigt afsendt 7/7. Men stadig et dårligt eksempel, men har nemt ved at finde andre, f.eks.:

7. juli 2011 02:15 Ankommet til 704 Københavns Pakkecenter
7. juli 2011 07:23 Ankommet til omdeling 4230 Skælskør
8. juli 2011 08:45 Ankommet til postfilial 4261 Dalmose Postbutik

og:

1. juli 2011 23:05 Ankommet til 705 Taulov Pakkecenter
5. juli 2011 11:57 Ankommet til postfilial 7331 Brande Postbutik

..og kan blive ved...

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 15:44

I dit første eksempel ser det ud til den ankom dagen efter, eller?

I dit andet eksempel er du igen idne over en weekend, men ja der brude den nok have været der d. 4. Men hvis du nu frasorterer weekenderne, er det måske ikke så slemt?

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:44

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
7. juli 201102:15Ankommet til 704 Københavns Pakkecenter7. juli 201107:23Ankommet til omdeling 4230 Skælskør8. juli 201108:45Ankommet til postfilial 4261 Dalmose Postbutik

Det er meget normalt. De har forsøgt at aflevere den den 7,og leveret den til afhentning, så den kan afhentes dagen efter, altså den 8.

Ved afhentning af pakker, er det dagen efter.

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
1. juli 201123:05Ankommet til 705 Taulov Pakkecenter5. juli 201111:57Ankommet til postfilial 7331 Brande Postbutik

Det samme er gældende her, bortset  at det er over weekend.

/Kenneth

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:46

Jacob Rohde:

I dit første eksempel ser det ud til den ankom dagen efter, eller?

I dit andet eksempel er du igen idne over en weekend, men ja der brude den nok have været der d. 4. Men hvis du nu frasorterer weekenderne, er det måske ikke så slemt?

Kan da godt være fordi jeg i mange år har været forvænt med, at PostDanmark i 99% af tilfældene leverede dagen efter.

Men nok bare mig, der har haft nogle uheldige sammanfald...

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 15:47

Der er et eller andet helt galt med Post Danmark, erhverv og privat, mener det er B-Post med breve hvor der skulle gå 1-3 dage... vi får tit vores breve 5-7 dage dage efter forsendelse, af pakker vi skal modtage går der hvertfald 2-3 dage.... ved ikke hvad der sker for dem , men deres nye system er hvertfald helt fucked,

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)