Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kursus i sociale medier??? www.mobilio.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 8. Nov 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens

Nogen der ved hvor man kan få billige og gode kurser indenfor sociale medier

Fx

Google+

Facebook

Twitter

Youtube

osv

I dag kommer de fleste ordre vi modtager fra mobilpriser og edbpriser. Men vi vil meget gerne blive bedre til at udnytte markedsføring online med bl.a. de ovennævnte

Så hvis der er nogen der ude der kunne give kurser, er vi meget interesseret

Mvh

Hamid

Tele Pc ApS

www.mobilio.dk

www.mobilio.dk - En af Danmarks billigste forhandlere af mobiler uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 12:55

Hej Hamid,

Jeg afholder kurser der ser relevante ud for dig. Her kan du kan se min lister over kursus i sociale medier.

Det er også muligt at få et individuelt kursus, hvor jeg kommer ud til virksomheden og snakker strategi og håndtering. I den sidste model kan vi blive mere målrettede lige netop jeres virksomhed, mens de åbne kurser arbejder mere på et overordnet plan.

På de åbne kurser taler vi dog om kursisternes facebookuniverser, fordi de aldrig er ens, og der derfor opstår nogle idéer for en kursist som kan bruges af andre på holdet.

Se nærmere på hele mit univers på www.thomasbigum.dk eller på min facebookside

mvh

Thomas

Fra Næstved
Tilmeldt 8. Nov 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:02

Hej 

Mange tak.

Jeps, det jeg er ude efter er ikke et foredrag eller kursus for alle, men kun for mig og virksomheden. Det vil sige at vi aftaler hvilke emner vi tager op og ikke at vi går efter en plan som sådan. 

Jeg var inde og kigge på din hjemmeside. Tilbyder du andet en kun Facebook?

Hvad kan du tilbyde for kursus i virksomheden omkring det nævnte.

Andre der også tilbyder kursur om social medier er også velkommen til at skrive.

Mvh

Hamid

www.mobilio.dk - En af Danmarks billigste forhandlere af mobiler uden abonnement

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)