Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sagsstyringssystem

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ringkøbing
Tilmeldt 12. Jul 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 03:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Vi ønsker et sagsstyringssystem, hvori vi kan have både kunder, se hvilke mails der er sendt til de kunder, varelager, patientrapporter, andre rapporter, fakturaer osv.

Altså en komplet sags- og administrationsstyringssystem.

Er der nogle herinde, som kender til sådan et system? :-)


Mvh
Benjamin
BRANDABC 

Fra Osted
Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Prøv at tage et kig på Mamut. Jeg har selv benyttet C3 versionen og den indeholder alle de funktioner du efterspørger i dit indlæg.

Det er en flerbruger udgave, så sager kan overdrages mellem medarbejderne og det kan sættes op med ferieafløsere m.v.

Det er fuldt integreret med Microsoft Office og Outlook og fungerer også med Exchange Servere.

Se mere på www.mamut.dk

God fornøjelse

 

Bent Jensen

Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin,

Microsoft Dynamics NAV er et komplet ERP-system, som har økonomistyring, sagsstyring, kunde- leverandør og varelagerstyring. Her er der også et CRM system (Customer Relationship Management), hvor man kan synkronisere alle data, såsom hvilke fakturaer der er udstedt/afsendt elektronisk, hvilke mails der er sendt til kunden - forudsat at I anvender Outlook i virksomheden. 

En licens koster ca. 20.000 kr. pr. bruger. I skal bruge mellem 50.000 - 150.000 kr. I konsulentassistance for at få installeret og sat alle processer op i systemet og tilpasset udskrifter, såsom tilbud, fakturaer, kreditnotaer. Afhængig af kompleksitet af Jeres forretning og hvor meget I vil styre.

Med venlig hilsen

Michael

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)