Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

5.000 frosne italienske pizza´er....

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det vil jeg da håbe du får, det var ikke kritik af Amino men motivation til dit salg...

I følge din teori skulle jeg ikke kunne sælge fordi jeg er født ind i logistik, men det kan jeg og det var ikke noget jeg kunne, det lærte jeg... som så mange andre har lært det...

...Fokus på dit salg ikke på rødvin og fordomme om salg og sælgere

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Dec 10
Indlæg ialt: 46
Fra  KaffeKapslen.dk Skrevet kl. 20:03

Du er nu meget skæg - tak fordi du har gjort min aften lidt sjovere....:-)

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 20:53

Ideen om at du skal henvende dig til ABC Lavpris, har jeg selv tænkt - men Jacob kom først! Jeg er selv en glad kunde hos dem, og de har af og til billige tilbud på alt muligt fra alle mulige lande. De klæber selv en etiket med de nødvendige oplysninger på - men ud fra deres salgspriser at dømme, så opererer de med lave indkøbspriser!

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Dec 10
Indlæg ialt: 46
Fra  KaffeKapslen.dk Skrevet kl. 20:57

Hej Gongra og Jacob

Kender godt ABC Lavpris og tror de er et godt bud - men varen står i København, og alene fragt af 6 paller køl bliver ca. 4.500 kr.

Det jeg egentlig også mest søger herinde er nogen som selv kan flytte varen og selvfølgelig er prisen derefter - fuldt ud klar over jeg kunne tjene mere hvis jeg selv gjorde en indsats, men dette er langt fra mit kerneområde - så derfor dette forsøg via Amino...:-)

Morten

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 21:02

Immervad:

Jeg har overtaget et restparti på ca. 5.000 frosne italienske pizza´er af god kvalitet og har ikke umiddelbart en ide til at afsætte dem - har du?

De har sidste udløbsdato april 2012 - der er 2 varianter, oksekød og skinke.

Der er 14 stk. pr. karton og de indpakket individuelt i gennemsigtig folie med papbund, uden stregkode.

Havde tænkt lidt på at få mig en bod på en festival, men nok lidt svært med så kort varsel?

Giv lyd fra dig hvis det har interesse eller du kan afsætte dem.

Mvh.

Morten

Hej Morten.

Sælg dem til et netparty ;) 

Og så 10.000 flasker cola til en god pris.

Så er det væk ret hurtigt.

Held og lykke med det.

Hilsen

Martin Leinstein

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:06

Immervad:
Det jeg egentlig også mest søger herinde er nogen som selv kan flytte varen og selvfølgelig er prisen derefter - fuldt ud klar over jeg kunne tjene mere hvis jeg selv gjorde en indsats, men dette er langt fra mit kerneområde - så derfor dette forsøg via Amino...:-)

Brug 25 min på Rolf Høgh, og så har du solgt det imorgen ! ;-)

Det er ikke mange interessante mennesker, der er værd at høre på - Martin Thorborg og Rolf Høgh, er nok de eneste to undtagelser jeg kan komme på :-)

Ja der er forskel på at være selvstændig og iværksætter/købmand, forskellen er nok også stor... Men når man først er selvstændig, er det kun de sidste 20 % der skal til for at sælge :-)

Er der noget jeg har lært siden 2008, da jeg startede så er det, at varen ikke sælger sig selv. Ærligt, hvis du får den solgt på Amino, så har du været enorm heldig.. Der er måske 1% chance for at det sker.. Så grib knoglen og få fat i nogle "købmænd", der vil købe det.. Mange ældre købmænd, der måske kunne finde på det, er slet ikke så internet kyndige, så de er på Amino :-)

Good luck :)

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 21:10

Jannik Hansen:
Ærligt, hvis du får den solgt på Amino, så har du været enorm heldig.. Der er måske 1% chance for at det sker

hvor får du det tal fra?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Neeeeej-da:

Jannik Hansen:
Ærligt, hvis du får den solgt på Amino, så har du været enorm heldig.. Der er måske 1% chance for at det sker

hvor får du det tal fra?

Bemærk ordet "måske" :-) Det er ren og skær et gæt :-) Men tror stadig det er ret godt gættet :-)

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 00:14

Min erfaring indenfor fragt siger mig, at det ikke er meget dyrere at fragte noget fra sjælland til jylland, som fra sjælland til sjælland.

Det er ikke den lange køretur som koster kassen, men håndteringen af varerne.

Prøv at få fat i nogen fra SKAGEN TRÆF (MC) måske de kunne bruge 5000 pizzaer Wink

Du siger fragten er dyr.... 4.500kr. for 5000 pizzaer er = 0,90kr. pr. pizza. Så det går nok Stick out tongue

Kommer jo an på kostprisen for dem.

Ellers ring til Låsby-Svendsen han har sikkert en forbindelse Wink

Dbh

Michael Haahr

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:03

Alle uddannelsesinstitutioner er fyldt med udeboende unge mænd, som lever det søde studenterliv på pasta, fryse pizzaer og cola...

12-packs svare vel til en eller to mdrs forbrug pr person, så du kan nok få fyret en masse af der, hvis prisen er god... Men det kræver du selv gør en indsats...

Hva koster de iøvrigt?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)