Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Omkostninger ved stiftelse af I/S?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg leger sammen med et par andre med tanken om at blive CVR-registreret som interessentskab.

Vi beskæftiger os primært med fotografering, grafisk design, webdesign og arbejdsopgaver i den dur.

Dog kan jeg ikke helt finde ud af hvad det vil komme til at koste os, hvis vi skal registreres med CVR-nummer.

Hvilke gebyrer skal betales? Og hvad er der ellers af forskellige ting og sager man bør være opmærksom på?

-Nicolai

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 21:30
Det er gratis og kan gøres via webreg.

I skal lave regnskab, bogføring, indberette/betale moms og hvad der nu ellers høre til at drive virksomhed.

Mvh
Tilmeldt 11. Jul 11
Skrevet kl. 21:32

Synes ellers jeg havde læst mig frem til, at der pr. 1. april 2011 var kommet udgifter til registrering af virksomhed? (hvor kun enkeltmandsvirksomheder var undtaget)

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 23:41

er det ikke det denne video handler om? http://www.youtube.com/watch?v=d456FzJ7XLY

Længe siden jeg har set den + har ikke hørebøffer lige nu - så kan ikke tjekke igen..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:48

knt:
Synes ellers jeg havde læs tmig frem til, at der pr. 1. april 2011 var kommet udgifter til registrering af virksomhed? (hvor kun enkeltmandsvirksomheder var undtaget)

Som Kristian korrekt skriver er der ingen gebyr for stiftelse af et I/S. De nye regler om gebyrer omfatter kun virksomheder med begrænset hæftelse.

/Henrik

Tilmeldt 11. Jul 11
Skrevet kl. 18:18

Blanketten til 'registrering af virksomhed - start' er nu udfyldt. 

Det er angivet som et interessentskab med 3 ejere. Mit spørgsmål er nu, hvordan virksomhedens navn vil blive anført:

1. VIRKSOMHED 

2. VIRKSOMHED I/S

2. VIRKSOMHED I/S v/ejer ejer ejer

Altså, om vi selv skal påføre I/S, hvis det er sådan vi ønsker navnet opført på cvr.dk.

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 18:59

knt:

Blanketten til 'registrering af virksomhed - start' er nu udfyldt. 

Det er angivet som et interessentskab med 3 ejere. Mit spørgsmål er nu, hvordan virksomhedens navn vil blive anført:

1. VIRKSOMHED 

2. VIRKSOMHED I/S

2. VIRKSOMHED I/S v/ejer ejer ejer

Altså, om vi selv skal påføre I/S, hvis det er sådan vi ønsker navnet opført på cvr.dk.

Det skal de nok selv sørge for :)

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Tilmeldt 11. Jul 11
Skrevet kl. 19:28
Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 22:35

De skriver selv ejere på, og når du skriver dit firmanavn, så skal du bare tilføje I/S til navnet. Du behøver ikke registrere det med I/S i selve navnet.

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 22:36

De skriver selv ejere på, og når du skriver dit firmanavn, så skal du bare tilføje I/S til navnet. Du behøver ikke registrere det med I/S i selve navnet.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)