Hej Allesammen, Det sidste stykke tid har der været en del aktivitet i tråde, hvor folk kunne bytte "Likes", "+1" osv. Derfor synes jeg lige jeg vil dele dette link, som jeg selv har haft meget nytte af (nej det er ikke min side) www.YouLikeHits.com På siden kan i enten samle point ved at Like, +1'e, Follow andre brugere eller i kan købe point. For de optjente point kan i så købe fans, followers, Plus1'ere eller hvad i nu har lyst til :) Oprettelse er gratis. I må selvføgelig gerne bruge mig som refferal (jeg får 50 point) hvis i bruger mit link :) Bonus: Efter oprettelse kan i under http://www.youlikehits.com/secretcode.php bruge bonuskode 1stblog og inkassere 100 bonuspoint :) Go' Fornøjelse :) |
Umiddelbart så kan sådan nogle tjenester være gode for nogle til at skaffe nogle followers til en start bare for at sprede budskabet viralt, men ellers er det virkelig ineffektivt. At skabe brugbare likes kræver man opbygger en relation til sine brugere, altså giver dem noget de også senere gider interagere med, som konvertere dem til loyale kunder, som foreslår din forretning til andre. Desuden har man heller ikke kontrol med de brugere, som rent faktisk synes godt om din side.
Det kan knuse din Facebook strategi helt, men den kan også hjælpe på den hvis din intention egentlig bare er, at bruge det som et redskab til hurtigt at skaffe en masse opmærksomhed omkring din side, men det forsvinder ligeså hurtigt igen i mængden af andre, som har forsøgt samme strategi.