Hej Jeg foretog søndag et køb af to .nu domæner hos web10.dk til 595 pr stk altså ialt 1190 dkr Kun for at finde ud af at jeg kunne få dem langt billigere til 159 skr pr stk ialt skr 318 som omregnet til danske er en smule mindre Jeg skriver til web10 jeg har fortrudt og naturligvis er villig til at betale for den registrering der evt er foretaget samtmen ikke ser grund til de ikke vil refundere den store fortjeneste de ligger på min bestilling og køb eftersom jeg ikke ønsker varen som er min placering af domæne hos dem web10 vil ikke betale tilbage under påskud af at domæner bliver bestilt automatisk ved betaling Det er så næppe tilfældet for da jeg idag mandag kontakter loopia.se og beder dem sikre sig de to domæner da de stadig står som ledige i samtlige whois databaser 10 minutter efter betaling får jeg bekræftet siderne er reserveret på loopia ligesom de straks efter er registreret i whois under loopia's dns Derfor mener de bør refundere hele beløbet da de ikke kan levere den bestilte og forudbetalte vare hvad gør jeg for at gå videre med sagen ? web10 har ignoreret mine henvendelser efter første meddelelse om de ikke vil refundere penge
Håber nogen kan råde mig i dette
|
plz er der slet ingen der kan hjælpe?