Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telemarketing til private i dagtimerne

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selvfölig bevidst om reglerne vdr telefonsalg til private.

Jeg kan huske fra min tid hos et analyseinstitut hvor vi ringede til private i dagtimerne, det var rimeligt succesfuldt.

Og fra en svensk telemarketingvirksomhed har jeg hört at folk er mindre sure når man ringer om dagen, om aftenen er det jo ungerne der ska i seng,  aftensmad og en masse andre ting der ska ordnes.

Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 20:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har for en lang række år tilbage ringet tm til private for et forsikringsselskab, hvor vi skulle lave aftaler med assurandører. Det fungerede ret godt. Arbejdstiden var 16 til 20. Jeg forstår ikke lige hvorfor dagtimerne skulle være gode som nævnt ovenover - de fleste danske familier arbejder jo begge parter på de tidspunkter. Hvem er de købedygtige - dem der har job eller dem der går hjemme i dagtimerne og har masser af tid til at snakke med en flink phoner!!. Få fat i folk når de er hjemme og det er om aftenen, MEN respekter loven - der er ekstreme begrænsninger så lad være med at sælge produkter klædt ud som  analyser - det er falsk og hamrende irriterende. Dem der gør det bør lukkes. Meld klart ud hvad det drejer sig om og ha´en indgangsvinkel med lidt humor - det virkede for mig.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:22

Kan I ikke bare lade være med at ringe til private? Det er møgirriterende!

Michael

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 08:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fokus:

Kan I ikke bare lade være med at ringe til private? Det er møgirriterende!

Michael

Om man ikke ønsker at blive kontaktet af telemarketingvirksomheder så findes der muligheden at tilmelde sig robinsonlisten.

Og ligeledes være opmærksom på om man giver virksomhed lov til at kontakte en via telefon når man deltager i "konkurrencer" på nettet osv.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:54

Jep, jeg må på den Robinson-liste. Tak for rådet.

Michael

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)