Hvad er jeres erfaring med at lave telefonsalg til private i dagtimerne 10-17 hverdage. Vh //Michael |
hvad tænker du på?
hvad tænker du på?
|
aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk
Det kommer meget an på produktet, og hvilket publikum det henvender sig til. Er det de ældre der skal ringes til, er min erfaring at det kan man sagtens. Men det kan lade sig gøre.
|
Hej Michael Jeg ved ikke om du er opmærksom på det. Men der er meget skrappe regler i DK for hvad du må sælge pr. telefon og bøderne er pænt høje. så du skal have helt styr på dette inden du går i gang. |
René Hvid
Outsource Marketing - Professionel Telemarketing i Århus
Hej René. Vil du præcisere hvilke brancher der må, og hvor anmelder man, hvis man føler sig chikaneret? Michael |
Hej Michael Jeg er ikke helt sikker på hvilke brancher der må lave uopfordret telesalg til private, så derfor skrev jeg det ikke. Det er forbrugerombudsmanden man klager til hvis man føler sig forulempet. |
René Hvid
Outsource Marketing - Professionel Telemarketing i Århus
Man kan vidst også ringe til kommunen og komme på "robindson" listen, og er man det, må man bestemt ikke ringe til folk... Så den skal du også finde frem til hvordan du kommer i bisiddelse af... Dem der er på den liste, kender som regel også lidt til hvad konsekvensen er hvis du ringer til dem, imens de er på listen - så de har nok styr på er det fx er forbrugerombudsmanden de skal klage til... Så du bør helt klart researche lidt om det.. (Jeg er ikke sikker på at det er kommunerne der styre det - syntes bare jeg kan huske det...) |
Hej Michael, Vores erfaring med B2C telemarketing siger, at du i weekenden kan ringe indenfor tidsrammen 10 - 18, og i hverdagen for du helt klart mest ud af det mellen 16 - 20. Hvis du vælger at køre din kampagne fra 10 - 17 skal du være forberedt på utrolig mange forgæves opkald, og hvis du har en ansat til at gøre det, er jeg ikke sikker på at det er profitabelt.
|
Kristian Joergensen
www.moedebooking.com
Hvis det ikke er forsikringer eller lignende, så glem det ... da det som bekendt ikke er lovligt uden skriftlig tilladelse... Personligt HADER jeg at blive ringet op. Det er noget svineri og jeg ved sgu selv hvad jeg har brug for! |
Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam