Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver jeg en "like" button i en tab?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 6. Aug 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at lave en welcome tab på vores Fb side, og kunne godt tænke mig at folk kunne trykke "like" i selve applikationen og ikke kun øverst på siden. Lige som Asos gør her: http://www.pressesystemet.dk/Default.asp?id=5666

Ved du hvordan man gør, eller ved du hvor jeg kan finde opskriften, så hører jeg gerne fra dig :-)

På forhånd tak.

Maria

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 15:12

Hej Maria

Hvis du bruger Iframe, kan du indsætte en like-knap, ved at besøge denne side, indtaste oplysningerne og generere koden. Herefter kopiere du koden over i dit HTML dokument.

Håber det var den hjælp du søgte :)

Fra København
Tilmeldt 6. Aug 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 19:43

Tak Kasper. Det ser ud som det jeg har brug for. Jeg kan dog ikke rigtig få lov til at bruge den, før jeg er godkendt som udvikler, og den bekræftelseskode de skriver at de sender til mig, får jeg aldrig :-(

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:48

Maria:

Tak Kasper. Det ser ud som det jeg har brug for. Jeg kan dog ikke rigtig få lov til at bruge den, før jeg er godkendt som udvikler, og den bekræftelseskode de skriver at de sender til mig, får jeg aldrig :-(

Nu er det godt nok et stykke tid siden jeg blev registreret som udvikler på FB, men jeg mener ikke du skal have nogen kode tilsendt?

Du tilmelder dig FB's Developer applikation - og så opretter du din applikation og under den kan du finde API nøgler og så videre til alt hvad du skal bruge.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)