Hejsa Amino. Vores gamle kontakt er gået ned med stress og har hevet stikket ud. Så håber i kan hjælpe med en kontakt. Jeg har brug for et firma / person der har spids kompetencer inden for fildeling at sprede software / PDF filer osv. De skal pumpes ud på fildelingssider og store piratsider på nettet med max spredning og download muligheder. Jeg er selv kommet godt i gang med PDF filerne og det ”amatør arbejde” jeg har lavet har allerede givet godt men effekten er slet ikke den samme som vores fildelings mand tidligere leverede. Jeg er godt klar over alt kvalitets software og PDF filer automatisk bliver spredt via fildeling men nogle gange skal det lige hjælpes på vej når det ikke hedder Adobe eller Microsoft og er branded. Jeg er blevet anbefalet en fyr fra London men han tager ca. 40.000 kr. for en max spread af en fil på fildelings siderne hvilket er i overkanten også med rabat vil det være en voldsom afskrivning når man har over 50 PDF’er plus software programmer oven i hatten. Vi betalte vores gamle kontakt en anden pris af ca. 5000 kr. per fil og det var kvalitetsarbejde med en max spread som gav resultater timer efter. Jeg kan ikke bruge en random nørd da softwarehusene og forfatterne ønsker en hvis form for diskretion, derfor helst ikke denne løsning. Branchen er lidt tys tys så du er velkommen til at sende mig en PB med kontaktpersonen eller firmaet. Take Care Simon |
Hejsa
Vil lige melde tilbage og sige at der er fundet en Svensk løsning
den vejledene pris er som følger for de nysgerrige.
Det er via søgning på fildelingssider primært igennem Kademia netværket.
På side 1 med 1.000 / 5.000 sidevisninger dagligt. pris for et år 5.000 kr
På side 1 med 5.000 / 20.000 sidevisninger dagligt. Pris for et år 22.000 kr
På side 1 med 20.000 / 35.000 sidevisninger dagligt. Pris for et år 56.000 kr
alt over 35.000 sidevisninger om dagen er forebeholdt XXX som internettet nu engang er kongen over.
prisen svinger efter størrelse af filen også..