Min baggrund: * Jeg er igang med at færddiggøre min uddannelse som markedsføringsøkonom (er igang med at skrive hovedopgave indenfor moderne IT Ledelse) * Jeg har været selvstændig siden 2003 * Jeg har studeret Datalogi et år i Kbh, stoppede ikke på grund af uddannelsen men på grund af jeg ikke brød mig om byen. * Jeg er 23 år gammel og kommer fra Skive, Midtjylland. * Jeg har programmeret siden jeg var 7 år gammmel, professionelt siden jeg var 16. * Har leder erfaring * Stort set ubegrænset adgang til hosting * Erfaringen fra den branche vi skal ind i. Jeg ønsker en der kan lægge den smule kapital der mangler til projektet, det er ikke meget det drejer sig om men det bliver ihvertfald ikke over 40.000kr og det skulle gerne ende på omkring det halve. Derudover mangler jeg en til at udføre til at markedsføringen, jeg er selv med til planlægningen af denne. Din primære opgave vil således være salg og marketing, min vil være udvikling og marketing. Giv mig et kald på tlf. 405 11 627, eller en mail på mail@mc-solutions.dk så kan vi snakke om det. / Mikkel |
Partner søges til IT Projekt
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Derudover kunne jeg godt tænke mig at høre lidt om hvad det er man køber sig ind i. Har du oprettet et selskab til projektet, eller skal det først oprettes? Og i givet fald, har du selv din andel af anparts eller aktiekapitalen? |
Det drejer sig jo om teknologiet, et nyt prøvet koncept men med en bedre teknisk løsning. Den reele udfordring bliver at kommunikere ud til kunderne at vi er bedre end de eksisterende. Desuden har jeg fået et par E-Mail fra intresserede Aminoer men det betyder ikke at det er en lukket fest, vil meget gerne høre fra andre. / Mikkel |
|
Men livet er jo en stor forhandligssituation så hvis det hedder Aps så hedder det vel Aps :) |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)