Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til IT Projekt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har brug for en partner til et relativt simpelt koncept, det er hverken nyt eller inovativt. Det er et eksisterende koncept i nye klæder, jeg vil ikke gå i detaljer med projektet her men jeg vil skrive lidt om min baggrund og lidt om hvad jeg ønsker fra en samarbejdspartner.

Min baggrund:

* Jeg er igang med at færddiggøre min uddannelse som markedsføringsøkonom (er igang med at skrive hovedopgave indenfor moderne IT Ledelse)
  * Jeg har været selvstændig siden 2003
  * Jeg har studeret Datalogi et år i Kbh, stoppede ikke på grund af uddannelsen men på grund af jeg ikke brød mig om byen.
  * Jeg er 23 år gammel og kommer fra Skive, Midtjylland.
  * Jeg har programmeret siden jeg var 7 år gammmel, professionelt siden jeg var 16.
  * Har leder erfaring
  * Stort set ubegrænset adgang til hosting
  * Erfaringen fra den branche vi skal ind i.

Jeg ønsker en der kan lægge den smule kapital der mangler til projektet, det er ikke meget det drejer sig om men det bliver ihvertfald ikke over 40.000kr og det skulle gerne ende på omkring det halve. Derudover mangler jeg en til at udføre til at markedsføringen, jeg er selv med til planlægningen af denne.

Din primære opgave vil således være salg og marketing, min vil være udvikling og marketing.

Giv mig et kald på tlf. 405 11 627, eller en mail på mail@mc-solutions.dk så kan vi snakke om det.

/ Mikkel
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 08:46
Du skal nok fortælle lidt mere her .- det er umuligt at få en ide om det er interessant eller ej, ud fra det du fortæller :)

Derudover kunne jeg godt tænke mig at høre lidt om hvad det er man køber sig ind i. Har du oprettet et selskab til projektet, eller skal det først oprettes? Og i givet fald, har du selv din andel af anparts eller aktiekapitalen?
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:12
Nej jeg har ikke stiftet Aps til det og jeg regner ikke med det bliver nødvendigt i første omgang. Jeg har ikke tænkt mig at lægge kontanter i virksomheden i det mit indskud kommer til at bestå i mange timers arbjede (udvikling) før projektet i det hele taget kommer i luften.

Det drejer sig jo om teknologiet, et nyt prøvet koncept men med en bedre teknisk løsning. Den reele udfordring bliver at kommunikere ud til kunderne at vi er bedre end de eksisterende.

Desuden har jeg fået et par E-Mail fra intresserede Aminoer men det betyder ikke at det er en lukket fest, vil meget gerne høre fra andre.

/ Mikkel

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:06
Jeg investerer i en del ting for tiden, men jeg ville aldrig gå ind i et projekt som dit med mindre det fra starten af bliver indkapslet i et ApS eller A/S. Det er den mest solide juridiske konstruktion og meget lettere at handle senere end et løst partnerskab.
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:33
Mikkel: Det ville selvfølgelig være op til forhandling med den endelige partner, jeg er ikke afvisende overfor Aps eller A/S , jeg siger bare jeg ikke har 65k til at skyde i et Anpartsselskab, men hvis nu man kan stille koden som anpartsaktiv så er det jo selvfølgelig en mulighed. Jeg kender personer der kan få stiftet et anpartsselvskab med 200 liniers visual basic kode som anpartsaktiv men det er vidst ikke helt fint i kanten.

Men livet er jo en stor forhandligssituation så hvis det hedder Aps så hedder det vel Aps :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)