Wordpress plugin til passwordsbeskyttelse
Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Eksistere der en funktion eller et plugin til wordpress , der gør det muligt at have passwordbeskyttelse på sin side, som også beskytter mod at søgmaskinerne kan se sidens indhold?
Mvh. Kasper
Svar
Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering. Skal jeg også hjælpe dig?
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
10-07-2011 kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Svar
Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Holder det også siden væk fra google ?
Det er faktisk det der er det vigtigste:D
Svar
Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering. Skal jeg også hjælpe dig?
Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Peter
Skrevet
10-07-2011 kl. 22:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Hejsa,
Hvis du blot ønsker at "skjule" siden for søgemaskinerne , så behøver du ikke et plugin - det er allerede en funktion i WP.
Gå ind under "Indstillinger" -> "Privatliv" og sæt flueben i "Jeg vil gerne blokere for søgemaskiner , men tillade almindelige besøgende ."
That will do the trick :-)
Mvh Peter
Svar
Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Hejsa,
Hvis du blot ønsker at "skjule" siden for søgemaskinerne, så behøver du ikke et plugin - det er allerede en funktion i WP.
Gå ind under "Indstillinger" -> "Privatliv" og sæt flueben i "Jeg vil gerne blokere for søgemaskiner, men tillade almindelige besøgende."
That will do the trick :-)
Mvh Peter
Perfekt 5 stjerner til dig:D
Svar
Tilmeldt 5. Sep 10
Olekjole
Skrevet
10-07-2011 kl. 22:36
Svar
eller hvis det kun er på få enkelte sider kan du inde på selve siden bare vælge password protect:
Svar