Søger Hjælp til opsætning af joomla hjemmeside eller lign.
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 10
Lasse Petersen
Skrevet
10-07-2011 kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Amino . Jeg søger på vegne af en bekendt, en webmaster til at opsætte en enkelt hjemmeside for ham. Hjemmesiden er beregnet til et DJ firma som udlejer DJ´s og andre festlige tiltag og skal indeholde kontakt information samt lidt billeder og sådan. Vi har snakket om at han blot skal købe et template, evt. til joomla som så herefter skal sættes op med de rigtige kontakt informationer osv. Han giver selvfølgelig betaling for ydelsen, men da det ikke er et kæmpe projekt syntes jeg det er lidt overdrevet at få et professionelt firma til det. Så håber at vi kan finde en hjælpende hånd herinde. Mvh. Lasse
Svar
De nyeste spil til de bedste priser - CDKeys.dk
Tilmeldt 30. Mar 10
Cookie Cutter
Skrevet
10-07-2011 kl. 16:57
Svar
Hej Lasse,
Jeg er skide dygtig til sådan noget :-) Send en e-mail til sune@blanye.dk så finder vi på en super god løsning.
Vh.,
Sune
Svar
Fra Fredericia
Tilmeldt 10. Jul 11
John
Skrevet
10-07-2011 kl. 17:29
Svar
Enig - det er et rimeligt stort arbejde - afhængig af, hvor mange sider og hvor mange billeder og hvad siden iøvrigt skulle kunne.
Jeg købte Artisteer.com - det giver en hvis uafhængighed - og skal jeg hjælpe nogle venner ud i fremtiden - så har jeg lige Templates ved hånden.
Det koster kun omkring kr. 800 - det giver flere muligheder end at købe et enkelt template på internettet .
Held og lykke med projektet.
Svar
Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Tjenester.dk
Skrevet
10-07-2011 kl. 18:58
Svar
Hej
PÅ tjenester kan du bestille en hjemmeside med et lækkert tema
og et wordpress CMS system som gør det nemt for ham at opdatere sitet
som kan det han har brug for
for kun 600 kr
Svar
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 10
Lasse Petersen
Skrevet
10-07-2011 kl. 19:23
Svar
Fedt fedt fedt! Tak for de mange svar, den her side er simpelthen guld værd når man mangler hjælp til noget! Tak for de mange indlæg, og tilbud. Nu har jeg vidst fundet ham jeg skulle bruge, ellers vender jeg frygteligt tilbage. Hav en dejlig sommer folkens! Mvh. Lasse
Svar
De nyeste spil til de bedste priser - CDKeys.dk
Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Tjenester.dk
Skrevet
10-07-2011 kl. 19:25
Svar
Hejsa
Jeg glemte vidst at sige at vi yder 30 dages online support hvor du er velkommen til at trække på os til løsninger og hjælp i forbindelse med din nye hjemmeside
Svar
Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Hej Lasse!
Jeg burde godt kunne hjælpe jer, med det lille problem. Hvis du vil have en hjemmeside til en fornuftig pris, og ingen mangel på kvalitet, så er du velkommen til at kontakte mig, så skal jeg nok hjælpe jer.
E-mail: rasmus@nicolaisen.as
Jeg ser meget frem til at høre fra jer, fortsat god dag.
De allerbedste hilsner! Rasmus T. Nicolaisen
Svar