Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

alkolhol bevilling

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

vi er 3 drenge der skal starte et diskotek men da vi kun er 23  kan vi jo ikke søge alkolhold bevillingen  nogen der så hvem vi kan få til det kan vores forældre søge den eller kan vi ansætte en bestyr som er over 25 til at søge den 

Fra Hillerød
Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I kan lave et aps med en person over 25 (og uden gæld over 50.000 kr.) som direktør/bevillingshaver eller en person under 25 der er uddannet hos HORESTA.

Jeg har beskæftiget mig en del med diskoteker og bevillinger. Jeg kan kun råde jer til at sætte jer rigtig godt ind i alle regler på området og der er MANGE. Dernæst er god kommunikation med kommune og politi alfa og omega, da de bestemmer suverænt over jeres bevilling.

-Who dares, wins

www.espressohouse.dk - speciale i Nespresso

www.smarttrend.dk - Ilse Jacobsen, BabaJaga, CCDK, OXMO tøj til kvinder.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

er det så at sige hvis vi har en der 23  der har taget grundforløbs uddanelsen på kokkeskolen at han kan få bevillingen 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Grundforløbet er ikke en afsluttet HORESTA uddannelse.

Vær opmærksom på der skal stilles en bankgaranti for moms delen af den forventede omsætning. (Sådan var det i hvert fald engang)

Fra Hillerød
Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Ved en uddannelse hos HORESTA menes der f.eks en komplet tjeneruddannelse.

Jeg vil ikke tage modet fra jer men I er meget unge og uerfarne ( går jeg ud fra), så brug rigtig meget tid på at sætte jer ind i love og regler på området. Se f.eks www.retsinfo.dk og kig lidt på restaurationsloven.

Jeg ville nok finde en garvet natklubejer og -malke- ham for erfaringer.

Jeg har set en del natklub ejere gå på røven fordi de var tændte på tanken om fede events, god musik og livet i overhalingsbanen men druknede i alkoholbevillings vilkår, problemer med dj's, deres egen beliggenhed, dårlige vagtselskaber, u 18 år der snyder sig ind osv osv.

Lav jeres forberedelse ordentligt og fyr den af ;)

-Who dares, wins

www.espressohouse.dk - speciale i Nespresso

www.smarttrend.dk - Ilse Jacobsen, BabaJaga, CCDK, OXMO tøj til kvinder.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)