Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker tilbud på Magento webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 04:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg skal have en ny webshop til en ny gren af min enmandsvirksomhed. Har pt en dandomain webshop, men syntes deres pris er pebret med det jeg skal bruge. Har siddet og søgt og fundet magento.

Har siddet og fiflet lidt selv med demomodeller, og kan godt se det bestemt ikke er umuligt. Men da jeg skal sidde og søge funktioner frem hver gang kunne det være fint at have det hele til at køre fra starten. Men prisen skal være i bund, da der er 1½ måned til opstart og dermed ikke en hasteopgave.

Den er kampsportsudstyr der skal sælges, Men har gjort op, at det jeg skal bruge er følgende

- godt design

- Understøttelse af 3-4 sprog i shoppen (dansk, tysk, engelsk og måske spansk)

- varegrupper

- enkelte varer  skal kunne vælges i både størrelse og også farvemodel. 

- Min plan er understøttelse af epay systemet til både dankort, visa og masterkort.

- Skal understøtte visning af beløb både på det enkelte produkt i Danske kr., US dollar og Euro.

- Zoom funktion, så man kan forstørre produkter op - evt i flytbart zoom over produktet.

- billedgalleri

- Mulighed for minivideobillede (evt. uploaded på youtube.com).

Efter min søgen frem og tilbage med Magento er der flere forslag at de forskellige sprog kører i "clone-webshops" der er helt ok. Men valuta skal kunne omskifte ud for alle produkter. 

Det behøver ikke at være firma der laver siden - mere at den opfylder kravene, og at prisen er helt i bund.

MVH

Lars 

send gerne forslag til

nds@larsolsen.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 07:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

butcher999:
Men prisen skal være i bund, da der er 1½ måned til opstart og dermed ikke en hasteopgave.

Rasmus Lindgren fra getashop.dk kan levere en køreklar magentoshop til dig, ved ikke om han kan klare det på 6 uger,,,

Hvilket prisleje, bare af nysgerrighed, forventer du at kunne få shoppen for? 

Køb ren argan olie her

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:43

Entrepreneur - Jan:

butcher999:
Men prisen skal være i bund, da der er 1½ måned til opstart og dermed ikke en hasteopgave.

Rasmus Lindgren fra getashop.dk kan levere en køreklar magentoshop til dig, ved ikke om han kan klare det på 6 uger,,,

Hvilket prisleje, bare af nysgerrighed, forventer du at kunne få shoppen for? 

Mange tak Jan

Ja det er korrekt at vi kan levere en unikt designet Magento shop inkl. hosting og betalingsgateway første år hos MagentoHotel.dk til 9.995,- (alene hosting og betalingsgateway har en værdi på 3.000+)

Seks uger lyder måske at lang tid, men vi bruger typisk 4-6 uger på at lave shoppen, så hvis vi skal lave den skal du snart tage action. Det er ikke ren produktionstid, men mere dialog frem og tilbage (da vi sender dig design udkast som du skal kommentere på).

Du kan evt. læse mere om vores produkt her: http://getashop.dk eller kontakte mig på rl SNABEL-A getashop.dk

Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 08:58

Tak for første input. Og denne opgave kan holdes inde for din pris på shoppen. 

Design er jo altid subjektivt så der kan man jo altid tale, men alle funktionerne vil være integreret. Og nu står der incl alt på din side, så det antager jeg også er incl moms?

MVH

Lars

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:41

Hej Lars

Vi laver ikke om i funktionaliteten i Magento. Men de ting du lister op er også dækket af Magentos standard funktionalitet.

Prisen er desvære ex. moms - vi handler udelukkende b2b.

Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 09:48

Hej igen

så er det desværre ikke hos jer den skal laves. Tingene som er listet skal være sat op. At få sat en magento shop op selv er jo ikke særlig svært. Det har jeg gjort, men jeg skal søge de enkelte opsætninger frem til hver ting. Og det var blot for at slippe for dette, og lade en der var inde i det ordne det.

MVH

Lars Olsen

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:51

Du står selv for at putte indhold ind i systemet. Det kan vi ikke gøre til en fast pris (nogen har 1 produkt, andre har 50.000 og 100 undersider).

Vores service er primært design og opsætning, men i designet gør vi selvfølgelig plads til de ønsker man måtte have.

Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 09:59

Så taler vi måske forbi hinanden. Jeg er helt indforstået med at de enkelte produkter ligger jeg selv ind. Men alt vedr. sprog, valutaer, betalingsopsætning osv. skal være sat op.

Det er min plan at øge udvalget løbende, så derfor har jeg hele tiden regnet med at styre produkterne selv.

Jeg kommer til at have nok 10 grupper, undergrupper og så endelig produktet. Så designet burde ikke blive ramt af dette.

Så er alt andet opsat ex produkter og grupper. (forventer dog 1 sample i hver kategori, så det er lettere at kopiere fra). Derudover skal der også være sample på opsætning til størrelse og farve opsætning, så jeg også kan kopiere derfra

MVH

Lars

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:11

Betalingsgateway er sat op (du skal dog selv kontakte magentohotel.dk når du er klar til gå i produktion, indtil da kører du på en "test gateway").

Vi kan også sætte flere sprog og valutaer op uden problemer inkl. i prisen, det er ren konfiguration.

Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 02:10

Hej igen

Vi har skrevet inde på amino vedr. webhotel 

Jeg har siddet og set lidt på templates og fundet en jeg godt kunne lide. 

Den fandtes her

http://www.joomlart.com/magento/themes/showcase
og hed minisite. Dens funktion med skift mellem 3-4 billeder er lige i skabet.
Men bare så jeg forstår det helt efter vores skriven frem og tilbage.
Når du har lavet webshoppen - så er den helt klar (undtaget de enkelte varer).
Altså jeg kan ligge en vare ind og man kan straks købe den med paypal, visa, mastercard eller dankort (når jeg har aftalerne i stand med epay)
I et design som det ovennævnte skulle jeg gerne selv kunne skifte dem ud i designet efterfølgende. Men det burde vel ikke være et problem, så længe man uploader med samme filnavn og med samme størrelsen som den allerede eksisterende.
understøtter systemet også antal af varer på lager. altså når jeg har fået 100 enheder skriver jeg det manuelt ind, og så tæller den selv ned?
MVH
Lars Olsen
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)