Hej Aminoer Jeg skal have en ny webshop til en ny gren af min enmandsvirksomhed. Har pt en dandomain webshop, men syntes deres pris er pebret med det jeg skal bruge. Har siddet og søgt og fundet magento. Har siddet og fiflet lidt selv med demomodeller, og kan godt se det bestemt ikke er umuligt. Men da jeg skal sidde og søge funktioner frem hver gang kunne det være fint at have det hele til at køre fra starten. Men prisen skal være i bund, da der er 1½ måned til opstart og dermed ikke en hasteopgave. Den er kampsportsudstyr der skal sælges, Men har gjort op, at det jeg skal bruge er følgende - godt design - Understøttelse af 3-4 sprog i shoppen (dansk, tysk, engelsk og måske spansk) - varegrupper - enkelte varer skal kunne vælges i både størrelse og også farvemodel. - Min plan er understøttelse af epay systemet til både dankort, visa og masterkort. - Skal understøtte visning af beløb både på det enkelte produkt i Danske kr., US dollar og Euro. - Zoom funktion, så man kan forstørre produkter op - evt i flytbart zoom over produktet. - billedgalleri - Mulighed for minivideobillede (evt. uploaded på youtube.com). Efter min søgen frem og tilbage med Magento er der flere forslag at de forskellige sprog kører i "clone-webshops" der er helt ok. Men valuta skal kunne omskifte ud for alle produkter. Det behøver ikke at være firma der laver siden - mere at den opfylder kravene, og at prisen er helt i bund. MVH Lars send gerne forslag til nds@larsolsen.dk |
butcher999:Men prisen skal være i bund, da der er 1½ måned til opstart og dermed ikke en hasteopgave.
Rasmus Lindgren fra getashop.dk kan levere en køreklar magentoshop til dig, ved ikke om han kan klare det på 6 uger,,,
Hvilket prisleje, bare af nysgerrighed, forventer du at kunne få shoppen for?