Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nå, weekenden starter da meget godt ...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har åbenbart vundet en formue uden at deltage i noget lotteri. Hvor er det sørgeligt, at der åbenbart findes mennesker, der hopper på den slags ...

God weekend! Smile

Congratulations You Won

Attn: Microsoft / Internet User

This is to inform you about MICROSOFT Email Lottery Program held during Microsoft 36th anniversary 2011 which your email address has Won the Prize ticket number(158/06/GB) Your Ticket Number consequently won the lottery fund donated by our Executive Chairman Mr. William Henry Bill Gates to promote Microsoft/Internet Users around the world, You are therefore approved for payment of Five Hundred Thousand United States Dollars (US,$500,000.00) All participated email addresses were selected through a computer ballot system drawn for Microsoft and Internet users to develop computer literacy around the World

NOTE: Get back to us for your payment with your address/full name/Occupation/Age and Your telephone number for identification and communication,

Yours Sincerely
Donald Robinson
Press Department
www.microsoft.com
.
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 09:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er det bar mig, men jeg undrer mig over at folk pludselig skriver de  her ting på amino? De emails har vi jo alle modtager i rigtig mange år jo?

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 10:07

Matias...Det er jo ikke sikkert alle har det, selvom jeg har været i gamet i mange år har jeg f.eks ikke modtaget sådan et brev. Får masser fra søde afrikanske piger, hvor jeg skal sende penge ;-)))

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:20

Jimmi :

Matias...Det er jo ikke sikkert alle har det, selvom jeg har været i gamet i mange år har jeg f.eks ikke modtaget sådan et brev. Får masser fra søde afrikanske piger, hvor jeg skal sende penge ;-)))

Hej Jimmi

Skal vi bytte.....JEg har "vundet" masser af gange, men aldrig fået breve fra Afrikanske piger. Så har du også et finanserings grundlag Stick out tongue

Seriøst. Så er problemet jo netop ikke de åbenlyse mails. Men mere alle de andre, der er mere svære at tyde. Og som mange falder i med begge ben.

JEg vejleder fx. også mine forældre med deres PC, og de er jo to ældre godtroende mennesker, som jeg faktisk bryder mig om. Og de kan tit have svært ved at tolke eller forstå alle de mærkelige mails som de får ind.

Og så kan vi tit sidde her og være mere eller mindre højtrystet over at nogle falder i de fælder, og grine af dem. Men problemet er at der også i iværksætter kredse sidder mennesker der ikke er så ferm til IT/PC og derfor er det også vigtigt at man med jævne mellemrum, laver disse debatter.

/Kenneth

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 10:26

Hej Kenneth

Deal, for jeg har aldrig vundet noget ;-)

Men du har ret, der er desværre mange som falder i og det må vi jo prøve at forhindre ved at gøre det mere åbenlyst. De bliver dygtigere og dygtigere til at nare penge fra folk og hvis vi ikke er i åben dialog om sådan svindel hele tiden, gør vi det bare meget nemmere for svindlerne.

Mvh Jimmi

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:36

Matias Korn - matiaskorn.dk:
Er det bar mig, men jeg undrer mig over at folk pludselig skriver de  her ting på amino? De emails har vi jo alle modtager i rigtig mange år jo?

De ligger jo i cafe og hygge, og her er ordet frit. Så jeg har ikke noget problem med det.

Jeg modtager desværre aldrig selv den slags mails, men jeg får utroligt mange tilbud fra kinesiske firmaer, der som det mest naturlige i verden, konstant sender mig prislister på mobiltilbehør og reservedele, selvom jeg aldrig har været i kontakt med dem. Jeg gætter på at spamlovgivningen ikke er så striks dernede :o)

Men da jeg ikke selv får disse mails, synes jeg det er meget sjovt andre deler deres. Jeg føler mig ærligt talt snydt for de store gevinster, og jeg skal da være ærlig og indrømme, at hvis trådstarter ikke vil indkassere denne gevinst, så tror jeg sgu at jeg gør det :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:41

Du er så mistroisk, Louise.
Hvad nu hvis det var rigtigt - så går du glip ½ mill $...
Det er da også en slat...

God weekend.

Hans

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:55

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Microsoft Office [mailto:micsoft@usa.com]
Sendt: 9. juli 2011 01:44
Til: micsoft@usa.com
Emne: Congratulations You Won

NoNoCongratulations You Won

Attn: Microsoft / Internet User

This is to inform you about MICROSOFT Email Lottery Program held during Microsoft 36th anniversary 2011 which your email address has Won the Prize ticket number(158/06/GB) Your Ticket Number consequently won the lottery fund donated by our Executive Chairman Mr. William Henry Bill Gates to promote Microsoft/Internet Users around the world, You are therefore approved for payment of Five Hundred Thousand United States Dollars (US,$500,000.00) All participated email addresses were selected through a computer ballot system drawn for Microsoft and Internet users to develop computer literacy around the World

NOTE: Get back to us for your payment with your address/full name/Occupation/Age and Your telephone number for identification and communication,

Yours Sincerely

Donald Robinson

Press Department

www.microsoft.com

Wink Det er bare så kedeligt at os der ikke er IT nørder let kan blive bondefanget. Et "gode" er normalt at disse tilbuds mail har det med at komme om natten.

Med disse mail kommer også tit ned i bakken for uønskede mails. Men når bakken kontrolleres for "rigtige" mails der er havnet samme sted som spam. Ligger også disse uønskede mails og de skal jo også lige kontrolleres.

I det hele taget er der en volsom mængde reklame/tilbuds  mails i omløb.

Så devisen er vel efterhånden at det er bedre og åbne en mail for lidt en en for meget.

God weekend,

vi må finde nogle andre gode tilbud, evt her på Anino. Vi kan måske bare bruge ordene "billig" "udenlandske" "unik" osv.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 12:08

Jeg har modtaget mange af den slags, den mest spændende var fra et medlem af Gaddafis familie.

Inkasso- inkasso

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:19

Hej Louise

Jeg fik præcis den samme email igår kl. 23

Så vi er 2 der er heldige :D

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)