For faen det har været et par gode dage!.. Jeg arbejder som fotograf og retouchør.. både mine egne og for andre fotografer... og det har ført til at jeg har redigeret et billede som kommer i det landsdækkende Vogue USA.. Det er lidt toppen af poppen og for sulan det er lækkert når folk respekterer ens arbejde!..specielt når det er en amerikansk topfotograf som henvender sig!
Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.
FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.
MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.
Stort tillykke med det, Det er lækkert når man på den måde får et ønske opfyldt, og det må da om noget fortælle at du kan nå toppen inden for din brache ;)
Go' weekend.
Mvh. Alexander
"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"
Det fedeste er jo netop at få et ordentligt skylder klap. Og det er jo altid bedst når det kommer fra de rigtige kanter. Så herfra er det bare godt gået.
Det vil sige at du så nu ikke længere har tid til amino, hvor du skal til at arbejde endnu mere.....