Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan man få opsat SMS-service?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 149
Fra  FanGrej.dk Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er!

Er der nogen derude, som ved, hvordan man kan få opsat en SMS-service til sit website? Det jeg søger er et slags program, der kan lave en nummerliste, så det bliver muligt at sende den samme sms ud til mange personer på én gang. Er dette overhoved muligt at få sat i gang - og til hvilke priser?

Hvis ikke det er muligt, kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad jeg ellers kan gøre for at få sat en SMS-service i stand.

Ser frem til at høre fra jer :-)

Mvh

Daniel 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 192
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 20:42

Køb en Android, så findes der en hjemmeside der kan sende fra den, hvis du sætter den til pc'eren. Og så bare gratis SMS oveni og voila. Skal nok grave et link frem til dig.

Tilmeldt 18. Apr 11
Fra  FanGrej.dk Skrevet kl. 20:44

Superfedt, Mads! Sjovt nok har jeg mig en Android... :-)

Fra Tappernøje
Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 114
Fra  JustSMS.dk Skrevet kl. 21:10
Du kan oprette en free1way konto hos SMSgateway.dk. Så kan du lave smslister og udsende til dem. Hjælper gerne med at lave en form du kan have på dit site, hvor folk kan tilmelde og afmelde sig listen.

En free1way pakke er gratis og du betaler kun 29 øre pr sendt SMS inkl moms.

Mvh Jacob
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 21:11

Mads:

Køb en Android, så findes der en hjemmeside der kan sende fra den, hvis du sætter den til pc'eren. Og så bare gratis SMS oveni og voila. Skal nok grave et link frem til dig.

Kunne næppe forestille mig, at dette er lovligt i forhold til dine abb. betingelser, når vi snakker om reel masseudsendelse.  

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 18. Apr 11
Fra  FanGrej.dk Skrevet kl. 21:22

Hej Jacob.

Tak for dit svar - det lyder lige som noget, jeg kan bruge. Har sendt dig en PB. 

Fra Herlev
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Rosenkjær Web IVS Skrevet kl. 21:26

Denni Pultz Gottfredsen:

Mads:

Kunne næppe forestille mig, at dette er lovligt i forhold til dine abb. betingelser, når vi snakker om reel masseudsendelse.  

Helt enig med Denni her, det er en ting som langt de fleste teleudbyder har stående i deres vilkår på den ene eller anden måde, f.eks. de tre følgende:

CBB:

SMS-beskederne må ikke:

• være maskinskabte (maskinelt afsendte)
  • sendes som en serie af identiske SMS beskeder til samme modtager
  • bruges til chikane eller spam af enkeltpersoner eller grupper
  • bruges kommercielt, herunder til markedsføring

M1:

Vilkår for FriSMS: §3 - Det er ikke tilladt at anvende FriSMS som SMS-gateway eller anden automatiseret afsendelse.

§4 - Det er ikke tilladt at anvende FriSMS til kommercielle formål, som eksempelvis markedsføring.

CallMe:

Kunden skaber forstyrrelser i nettet, herunder tilslutter udstyr, der ikke overholder den til enhver tid gældende teleterminalbekendtgørelse, som f.eks. GSM-gateways, automatiske opkaldsmaskiner, til overvågning i alarmer, tekniske installationer el. lign. Evt. fri trafik som misbruges, vil da blive opkrævet til gældende listepris.

Disse og lignende vilkår går igen ved næsten alle teleudbydere, og hvis de opdager at det bliver benyttet til disse formål, er de som regel i deres gode ret til at tage normal pris for samtlige afsendte sms'er, og evt. gebyrer oveni.

Så brug langt hellere forslaget om en decideret SMS-Gateway :-) Det andet kan hurtigt blive en dyr affære, hvis man ikke passer på.

M.v.h.

Johnny Rosenkjær

Billig crosstrainer - Den nemme guide til at vælge den rigtige

Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 21:30

Alt efter hvordan man tolker (vil tolke) 3's betingelser kan med blandt andet 3max sagtens afsende sms'er via computeren, også til kommercielle formål. Man må bare ikke bruge deres tilvalgspakke, friSMS til det. Det er det eneste der står i deres betingelser.

Men da man forventer at folk er såkaldte logos pathos, kan man nok ikke bruge den i praksis. Men det er et spørgsmål om at tolke, og om hvad man synes er etisk. 

Fra Tappernøje
Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 114
Fra  JustSMS.dk Skrevet kl. 21:36
Det er ikke lige til at skrive pb på iPhone når man er på farten. Men har en løsning du kan bruge og skriver lige til dig ved 23 tiden når jeg er ved min pc.
Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 113
Fra  Biograf Shoppen Skrevet kl. 21:40

www.stadel.dk har en sms gateway, og det er meget nemt at arbejde med du kan f.eks. udsende sms'er via email

Mvh Sonny W Jensen
Biograf Shoppen Tilbehør til hjemmebiograf

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)