Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så fik jeg endelig et forum med gang i

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har længe gerne ville have et forum hvor der var god aktivitet. Jeg har efterhånden haft en del forskellige forums uden den store succes.

Men nu har min partner og jeg startet et Minecraft forum, og det går strygende. Forummet blev lanceret d. 6/7 kl. 14.00 og der er siden blevet skrevet 195 indlæg hvoraf de 76 indlæg er fra i dag. Der kommer hele tiden nye brugere til, så det bliver spændende at se aktiviteten om en måned ;)

Forummet er udviklet fra bunden og vi er i gang med at udvikle mange flere elementer til.

Jeg kunne naturligvis godt tænke mig at vide hvad I synes om sitet?

mvh Tobias

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:07

feedback siden

den mangler kategorier , man lader ikke fuldendt bruger bestemme ,man har sin mening og kommer med den på sin side.

Ved bruger oprettelse ingen betingelser , virker meste som om i ikke har en målsætning med hjemmeside

den mangler lige hurtigt på 5 sekunder man forstår siden

hvad går spillet ud på meget hurtigt frem med det

står regler i bunden af siden , dog ikke ved siden af oprettelse af profiler derfor ser de færreste de regler

reklamer er det eneste blikfang jeg ser på siden første der skal frem med billeder er jeres produkt lav ikke for mange reklamer

Klart FCK debat kunne blive en større succes ende denne her side problemet er dog har de god søgeord optimering på dette ord .

Der er mange 10000 vis FCK fans eller mere ,jeg tror i skal have mere tålmodighed jo svære nå toppen , jo mere er der på toppen at hente .

Kan selvfølgelige godt det er udmærket at slå på niche side der er hurtig succes lettere med som et FCK forum vis fik godt i gang ville i måske kunne blive større end amino.dk dette spil tvivler jeg bare på , dog har meget let op nået okay resultat i google grundet jeres der ikke er høj konkurrence i .

god ide derved hold fast i en ting og tro på den og 1 eller 2 år vis jeg ikke tager fejl begynder i på noget andet da der ikke er succes nok .

Hvorfor ikke satse hvor det er sværeste og det man første startet med og ikke bruge spild tid på , hele tiden på ny ide fordi den ikke gav hurtige succes.

Succes får man vis tror på og forsætter lige vel hvor hårdt modgangen er jo hårdere modgang er jo mere er der på toppen af isbjerget og toppen ja der kan du skumme fløden og blive millionær 1000 ideer der er droppet efter under 1 år , så er man ikke skabt, til at få den fuldendt succes.

giv den gas som iværksættere og tro på og giv aldrig op.

Kan være jeg tager fejl og får kanon succes med en niche , men en ting er sikker det andet forum i var i gang var skabt til succes med den rettet iværksættere ånd , der er simpelthen så mange fans

Det er Meget vigtigt i tror på jer selv og lidt mod gang som iværksættere gør i ikke giver op , men forsætter i 10 gange hårdere tempo , i skal sig vi giver ikke op selv om det ser svært ud , hav den vildeste passion og energi der siger spar 2 og dette betyder at selv om det ser ud til lang tid før succes giver man ej op.

Det kræver man både viden om sit produkt og den vidste iværksættere vilje der giver jer sejr og succes som iværksættere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 23:09

Hej,

Mange tak for jeres feedback.

Siden er hostet hos Surftown, ved ikke om der stadig er nogle problemer hos dem, men jeg har endnu ikke oplevet nogen fejl endnu. Hvis fremgangen af brugere fortsætter, så kan det da godt tænkes at vi skiftede til noget mere driftsikkert.

Jeg kan forstå at der er mange der ikke kender til Minecraft, og det gjorde jeg heller ikke for blot 2 måneder siden.

Minecraft er et spil som stadig kun er i sin spæde opstart, ja faktisk så kører det stadig beta. Det er blevet utrolig populært på rekordtid, se bare her hvordan fremgangen i søgningerne på Google er.
Det koster 15 Euro at købe beta udgaven af Minecraft, og selv om det kun er beta, så sælges der alligvel mellem 9 og 11.000 eksemplarer om dagen. Der er ca. 450.000 søgninger om måneden på Google i Danmark, hvor ordet "Minecraft" indgår.

Jeg kender en del "nørder" der spiller meget. Mange af dem har spillet World of Warcraft i mange år, men er nu gået mere mere over til Minecraft, på trods af den ringe grafik. Jeg tror Minecraft har går en stor fremtid i møde og jeg er glad for at jeg er med fra start med et forum - der har tilsyneladende været behov for det ;)

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 23:14

#Mikael

Jeg mener at det også er god egenskab som iværksætter, at kunne se at man måske har valgt den forkerte retning og får ændret det inden man ikke kan finde hjem igen.

FCKDebat.dk var et forsøg på at slå sidelinien.dk - efter et forsøg på et halvt år, tror jeg simpelthen ikke det er muligt, i hvert fald ikke med de midler vi har.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:23

der er intet på siden der forklare sådan set omkring spillet

spillet er nyt, derved mulighed for, kan få succes

hvad kræver det

i skal videre formidle en viden

bloggen på siden lave 10000 vis blog indlæg omkring dette spil.

Smide videoer og vildt antal billeder på siden

vær vild med ideer

hvad ser lige nu, lader bruger bestemme, men da spillet er ukendt, vil de fleste ikke have en viden om spillet, i har en chance den skal i gribe og bloggen løs mv.

Der er intet der skal stoppe jer i dette vilde iværksættere liv og jo det ser ud til i er ved give op , for der ikke rigtigt kommet indhold på siden , fra jer af og vis spillet er stort, så giv den vild iværksættere energi inden i får det langt svære at komme ind på markedet .

Håber virkeligt i siger aldrig stop, selv om lige nu ser let ud kom lidt .

Hvad sker om 3 måneder en begynder og bloggen og ligge vildt meget ud og den overhaler jer meget hurtigt , derfor vigtigt i tager jer samme og laver en masse indhold nu på siden og ikke om 1 måneden der er det måske 10 gange svære udnyt fordel nu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 23:38

Altså det er jo ikke en blog vi har startet. Men det kunne naturligvis sagtens være en mulighed at oprette nogle ekspertblogs, ligesom vi kender her fra Amino.

Jeg tror ikke det er nødvendigt at forklare hvad spillet går ud på - hvis du ikke ved det, så er du ikke en del af vores målgruppe.

Du skriver at vi skal sørger for at lave en masse indhold på siden. Der er lavet omkring 100 forumindlæg d.d. og siden er kun 2 dage gammel, det tror jeg de fleste bloggere får svært ved at hamle op med.

Jeg siger mange tak for din feedback, men vi ser altså ikke tingene helt ens.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)