Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter tidsfordriv på lang køretur

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer.

Det er sådan, at jeg her søndag morgen, skal på ferie i Ungarn i 10 dage. Her skal vi køre ned, og sådan lige umiddelbart skal vi køre i ca. 16-14 timer - selvfølgelig med pauser.

Jeg har med i bilen min Macbook Pro, og her tænkte jeg om der ikke var nogle Aminoer, der kendte et godt værktøj, spil, læsning - jeg har allerede et par bøger med -, osv, som jeg kunne bruge min tid på i bilen. 

Kender i nogle ting, som man kan bruge tiden på i en bil - uden internet - så jeg bare er en lille smule produktiv.

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:41

Hmm hva med at downloade alle de gratis artikler SEOmoz?

eller alle de gratis artikler på SEObook?

Ellers kunne du jo købe seo-lex eller downloade light versionen af den, ellers så kan du evt. pmme mig med din email så skal du få noget læse stof.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 17:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frederik Storm:

Hej kære Aminoer.

Det er sådan, at jeg her søndag morgen, skal på ferie i Ungarn i 10 dage. Her skal vi køre ned, og sådan lige umiddelbart skal vi køre i ca. 16-14 timer - selvfølgelig med pauser.

Jeg har med i bilen min Macbook Pro, og her tænkte jeg om der ikke var nogle Aminoer, der kendte et godt værktøj, spil, læsning - jeg har allerede et par bøger med -, osv, som jeg kunne bruge min tid på i bilen. 

Kender i nogle ting, som man kan bruge tiden på i en bil - uden internet - så jeg bare er en lille smule produktiv.

De bedste hilsner

Frederik

Her skal du nok gøre som vi andre der prøver at holde ferie.

Slap af, det er ferie.

Prøv at undgå comp. tlf. mm. ellers er det ikke ferie.

Ellers gør som jeg, tag konen kæresten med, så er der automatisk en bremse på det

God ferie :-)

Edit. så lige din profil, så det må være kæresten

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 18:19

Nu er det måske lidt for sent. 

Men hvad med en ganske alm. bog?

Jeg har f.eks. lige læst VINDEREN - Historien om Vestas. Giver inspiration samt stof til eftertanke. :-)

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 18:23

En god bog?

Ebog?

Lydbog?

Brainstorming?

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:59

Kristoffer Hjerrild:

Brainstorming?

Yeah - 16 timers rå brainstorming - så er der basis for at holde ferie bagefter.

Nej, jeg støtter Johnny. Lad være med at være produktiv i din ferie. Vær nærværende hos de mennesker, som du holder din ferie sammen med.

Venlig hilsen

Hans

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 21:20

Ja men Frederik kan da ikke snakke med familien 16 timer i træk :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kristoffer Hjerrild:

Ja men Frederik kan da ikke snakke med familien 16 timer i træk :)

Hehe - jeg skal fræse A7 fra nord til syd sammen med min 15 årige søn. Jeg forventer da, at vi skal snakke hele vejen, undtagen mens vi lytter til podcasts om teknik og unyttig viden.
Vi skal have downloaded en række eksemplarer af DRs Spørgehjørnet, Harddisken og Videnskabens Verden - og muligvis også nogle af dem, der handler om sprog.
Så skal vi høre nogle af de mange timers klassisk musik, som vi købte i Saltzburg sidste sommer.
Og så skal vi snakke om fysik, kemi og biologi indtil vi brækker os.

Når vi kommer til Østrig skal vi ud og vandre på en alpetop og snakke om ingenting.

Og vi glæder os begge to.

Min kone flyver så til Milano, hvor vi samler hende op, inden vi henter min datter i Bologna.

16 timer i bil er en unik chance for at få talt med sin familie om fælles interesser og ting, der til dagligt bliver tabu, fordi det er for besværligt at snakke om.

God tur, Frederik.

Venlig hilsen

Hans

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 13:09

Hej allesammen.

Jeg tror det jeg gør, er at jeg henter mange gratis spile i App Store, og så derefter spiller lidt på dem derned. Derudover har jeg planer om at skulle læse "4-timers arbejdesuge" færdig samt begynde med "7 gode vaner". 

Hvis i andre har nogle idéer til noget, evt. e-bøger(gratis), spil eller noget er alt velkommen.

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 13:18
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)