Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leje af bil i weekenden...I Aarhus

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejlig Dejligt.... fik lige smadret vores personbil i dag ... heldigvis skete der kun noget med bilen...

MEN det er total skadet, og vi har jo selvfølgelig lavet en masse aftaler i weekenden med ungerne...

Så nu spørger jeg lige herinde, om der er nogle der kender et sted i Århus hvor man kan leje en personbil til rimlige penge....Det skal være en bil hvor der er plads, da der skal være plads til hvertfald 2 autostole og en person bag i....

har kigget lidt på nettet meeen 2900 kr for en weekend er lige i overkanten....så kunne være super hvis nogle folk herinde havde forslag

På forhånd tak :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 18:01

Neeeeej-da:

Dejlig Dejligt.... fik lige smadret vores personbil i dag ... heldigvis skete der kun noget med bilen...

MEN det er total skadet, og vi har jo selvfølgelig lavet en masse aftaler i weekenden med ungerne...

Så nu spørger jeg lige herinde, om der er nogle der kender et sted i Århus hvor man kan leje en personbil til rimlige penge....Det skal være en bil hvor der er plads, da der skal være plads til hvertfald 2 autostole og en person bag i....

har kigget lidt på nettet meeen 2900 kr for en weekend er lige i overkanten....så kunne være super hvis nogle folk herinde havde forslag

På forhånd tak :)

Hej,

Godt der ikke skete mere.

Jeg ved at one2move.dk er tilstede i Århus og det er vist OK billigt.

Ellers er der faktisk mange om udbudet, se google søgning 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 18:02

www.mlflyt.dk der har jeg lejet bil mange gange, de er utrolig gode. Og mener du kan få en weekend for under 1000,- ;-)

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 18:21

Mange tak for jeres forslag, jeg tjekker dem ud :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)