Kære Aminoer, Jeg har i dag 2 skønne drenge. Den ene er 3 år, den anden 5 mdr. Som mange af Jer med børn ved og sikkert også har googlet (eller kæresten har), så findes der jo fantastisk mange opskrifter på babymad i alle genre - økologiske, hurtige (nemme), uden det ene, med det andet, for det man lever efter m.m. Jeg er efterhånden bare blevet lidt træt af at det hele (eller meget af det hele), er samlet under et enkelt tag. Derfor har jeg nu i tankerne at starte en site op som samler en masse opskrifter ét sted. Grundprincippet for sitet er: .Enkelt og overskueligt design .Nem søgefunktion .Ingen billeder (som udgangspunkt) Dog ved jeg at det visuelle tæller, men jeg kan ikke lave alt jo :) .Forum, så der kan deles, hjælpes og indbydes til fællesskab Sitet tænker jeg skal bygges op i Wordpress. Det har jeg erfaring med og det har alle mulighederne. Jeg vil være ærlig omkring de reklamer der findes på siden og de skal alle have aktuel værdi for mine besøgende. Med tiden kan et sådan site udvikles med en form som skaber noget "nyt". Det kunne være videoer, billeder, workshops med kokke, kurser i ernæring m.m. Som nævnt findes der jo babymad opskrifter her og der og alle steder. Det jeg blot vil, er at søge en formel som kan samle det vi alle altid og kontinuerligt søger, men ét sted. Så det med tiden bliver et opslagsværk af opskrifter. Mht. rettigheder på opskrifterne. Jeg er ikke ekspert, men da opskrifter jo deles på tværs af forums, mundtligt, i generationer. Ja så tænker jeg at rette så meget til som muligt med det personlige præg. Det kan jeg ikke gøre med alt, da jeg nok kun har lavet en brøkdel af de opskrifter som jo findes. Men jeg har tænkt mig at gøre tydeligt opmærksom på, at hvis man mener at een opskrift på siden er ophavsretligt beskyttet, så fjerner jeg den naturligvis. En anden idé til dette er, at jeg kunne linke til siderne med opskriften. Sådan et lille link i bunden af opskriften til den side som jeg har fundet opskriftet på... Jeg håber der er nogle af Jer som kan give mig en lille idé om hvad i tænker når i læser ovenstående :) På forhånd TAK :) |
Babymad Opskrifter
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)