Er meget grøn på dette område, så måske du ved lidt mere :-)
Søger en stationær computer, da jeg skal til at åbne en webshop. Jeg skal bruge den til at kører min webshop på, og den skal kunne rumme mange billeder - også må den gerne være hurtig !
Og har lige fundet denne processor i El Gigantens avis Packard bell IMEDIA 3799HC, men er i tvivlom den er god nok ? Og det er jo ikke altid de ved så meget om produkterne når man kommer derud :-)
Prisen er. 2499 kr.
Ved godt der skal købes skærm, tastatur og mus ved siden af :-)
Står der ikke hvilken processor der sidder i den, det er nemlig også en vigtig del af den. :-) Men jeg skulle nok mene at du har nok plads på harddisken og de 4 GB ram skulle sagtens kunne trække det du skal bruge den til. Men skriv lige hvilket processor der sidder i den, så kan vi lige kigge på det! :-)
Søger en stationær computer, da jeg skal til at åbne en webshop. Jeg skal bruge den til at kører min webshop på, og den skal kunne rumme mange billeder - også må den gerne være hurtig !
Og har lige fundet denne processor i El Gigantens avis Packard bell IMEDIA 3799HC, men er i tvivlom den er god nok ? Og det er jo ikke altid de ved så meget om produkterne når man kommer derud :-)
Prisen er. 2499 kr.
Ved godt der skal købes skærm, tastatur og mus ved siden af :-)
Heidi, det er rigeligt til en alm computer :) Køb du trygt den :-)
Til alm kontorbrug og den slags, er der slet ikke behov for en super dyr computer. Det meste af tiden bruger vil din computer alligevel kun benytte under 10% af sine ressourcer.
Sørg blot for at du får Windows 7 med (hvis der da stadig skulle være computere med Windows Vista til salg...) Og så køb en fornuftig skærm til den - det er den dine øjne kigger på mange timer om dagen, så find den du synes er mest behagelig at kigge på og juster lysstyrke og kontrast.
Og endelig - husk at finde en ordentlig stol også, så du sidder ordentligt :)
Til almindelig kontorbrug (word, excel, internet) er det jo næsten lige meget hvilken computer du har, så den der maskine ser fin ud.
Skal du derimod til at redigere en masse billeder (eps osv) kunne du måske overveje at købe en med Intel i3 cpu istedet for den AMD. Jeg ville nu istedet bruge pengene på en dejlig stor skærm.