Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Åbningstider for support

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Hvad mener i om at have åbent hverdag 10:00 - 23:00 og wekend 14:00 - 20:00

Er det for meget for en ung iværksætter på de snart 18år?

Og hvornår har kunden som regl mest brug for mobil og it support? alså hvad tidsrum cirka?

Nogen seriøse svar tak

Ps kunne os godt bruge en medhjælper til vores kommende virksomhed/procjekt.

Sæt igang :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:06

Michael :

Hejsa

Er det for meget for en ung iværksætter på de snart 18år?

Og hvornår har kunden som regl mest brug for mobil og it support? alså hvad tidsrum cirka?

Nogen seriøse svar tak

Ps kunne os godt bruge en medhjælper til vores kommende virksomhed/procjekt.

Sæt igang :)

Det er en meget stor support tid og det kan efter min mening ikke rigtig siges om det er for meget eller for lidt. Det er op til dig selv, dine kunder og interessen du ligger i det. Det er uden tvivl en bonus når du går ind på markedet.

Skriv lidt om virksomheden og hvad den ekstra partner skal arbejde med. Ellers får du ikke mange henvendelser

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 11:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael :

Umiddelbart synes jeg, at det lyder som en overambitiøs plan, som på sigt vil være udmattende for dig.

Hvis du vil køre de tider hver uge, alle årets dage, hvornår skal du så have tid til at være ung? Hvad med byture, venner/kammerater, en kæreste osv.?

Sådan kan du køre i noget tid (nogle måneder eller måske nogle år), men efterfølgende tror jeg, at du vil køre træt i det - rigtig træt i det - og så har du vænnet dine kunder til, at åbningstiden ligger i de timer. Har du en plan for, hvordan du vil håndtere det?

Ligenu, hvor du ser frem til at starte virksomhed (jeg så din anden tråd), ser alt sikkert lysegrønt ud, og du kan slet ikke vente med at komme i gang. Men tænk på, at der kommer et tidspunkt, hvor det bliver dagligdag - hvordan vil du lade op, hvis du arbejder hver dag i det tidsrum?

En anden mulighed for at give dine kommende kunder en god service er, at du eksempelvis kan have åbent man-fre i tidsrummet 10:00 - 18:00 (ons kan du eks. åbne senere eller lukke tidligere, så det passer med 37 timer). Hvis kunderne har brug for din support herudover, så kan de ringe til dig i weekender fra 12:00 - 18:00 mod at betale et ekstra tillæg.

På den måde giver du dine kunder en god service, og din arbejdsuge vil se nogenlunde fornuftig ud.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:01

Jesper Nerløe:

En anden mulighed for at give dine kommende kunder en god service er, at du eksempelvis kan have åbent man-fre i tidsrummet 10:00 - 18:00 (ons kan du eks. åbne senere eller lukke tidligere, så det passer med 37 timer). Hvis kunderne har brug for din support herudover, så kan de ringe til dig i weekender fra 12:00 - 18:00 mod at betale et ekstra tillæg.

På den måde giver du dine kunder en god service, og din arbejdsuge vil se nogenlunde fornuftig ud.

Jeg er helt enig... Tror jeg i snart 3 år har knoklet +60 timer om ugen, og tiltider tættere på 100.. Fik da lidt et chok da junior havde 3. års fødselsdag tilbage i maj.. Man skal altid knokle for at nå sine mål, men man må ikke glemme at have et liv... Det er heller ikke fedt at være direktør uden netværk.. 

Så prøv at nøjes med 95% af tiden, og hold 5% fri ;-) (MINDST)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)