Godaften Aminoer :) Forleden aften sad jeg og så Rosenstand og Thorborg snakke om det at flytte til USA osv. Siden da har jeg ikke rigtig kunne tænke på andet :) Jeg har altid godt kunne tænke mig at flytte til USA, men det har altid bare været en drøm, "som jo nok alligevel ikke kan lade sig gøre". Men ja. Nu vil jeg se om jeg ikke kan komme til at flytte der over, konen er næsten overtalt, og sønnen kan ikke snakke endnu, og alle ved at den stiltiende mener ja ;) hehe Hvis jeg skal flytte bliver det nok først om 1 års tid, måske mere, men man kan jo altid så småt begynde at planlægge :) Så hvor starter jeg henne? er der nogen der kan anbefale byer? Er der nogen der kender nogen der kan give nogle råd og fifs? :) Jeg tager på ferie derovre for ligesom at se mig lidt omkring :) så jeg skulle gerne have sporet mig ind på et par byer der er værd at se på ;) |
Hejsa
Nu er USA jo en bette sjat større end Danmark, så det er lidt svært at foreslå dig byer uden at vide, hvor i USA du vil kigge. Alaska er højt mod nord, smukt og meget koldt. Californien er tempereret (undtagen ørkenen hvor der er 50 grader varmt en del af året). Så er der Midtvesten - store landbrugsområder etc.
Hvilket klima m.m. eftersøger du?