Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken form for Social Network kan i anbefale eller har du noget selv som kan bruges?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været inde og kigge på nettet og har fundet nogle forskellige systemer, det ene system jeg har kigget på er SocialEngine. Kan i forslå nogle andre som evt er bedre og mere brugervenlige? det må meget gerne være simpelt - da det skal bruges til noget lignende som Bilgalleri.dk osv.

Jeg har også kigget lidt på phpfex, det ser også fint ud - Men igen, de kan super mange ting og ved godt det kan slåes fra, - Men kender i nogle som er lidt mere smarte og moderne, så sig endelig til.

Skal bruge en side med bruger profil, gallery, video, køb og salg, forum og en form for besked system.

Hvis du har noget liggende du selv har kodet, du kan give en super pris på, så sig endelig til. (PHP)

Hvad fortrækker i ?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:16

Du er selv inde på SocialEngine. Sammen med ekstra modulerne så får du et system som kan alt det du ønsker. Jeg mener at jeg gav ikke engang 3000 for næsten alle modulerne og selve grundsystemet.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 11:18

Jeg foretrækker Drupal + Ubercart eller lignende. Men Joomla og Virtuemart er også en mulighed. Jeg kan i al fald ikke se hvor de to populærer systemer skulle komme til kort.

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)