Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på side

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg vil sætte stor pris på, hvis I vil komme med noget konstruktiv kritik af min nyeste side:

http://billigjoomla.dk/ 

Skal jeg fx fjerne velkomstsiden?

- Jeg ved godt, at SEO kunne være bedre og dette går jeg i gang med snart.

Mvh. Stubbe Buchwald

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 18:31

Hej Stubbe.

Anderledes design. Jeg tror egentlig godt, at jeg kan lide det.

1. hvorfor har I placeret "forside" nederst på forsiden?
  2. på siden http://billigjoomla.dk/index.php/hvorfor-os skal der ikke være ´ over "her" nederst på siden.
  3. jeres produkter "Medium" og "Large" bør snarere hedde noget i stil med "Medium pakke" og "Stor pakke" - der bør i hvert fald være et mindst et ord efter størrelsesangivelsen
  4. jeres subheader til "Priser" kan med fordel ændres fra "Eksempler på priser" til "Hvad koster det?"

Måske bør I også dedikere en side til at fortælle, hvorfor Joomla er et fantastisk valg for jeres potentielle kunder.

Mvh Troels.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Fra  Designunivers Skrevet kl. 19:02

Synes det er meget cool med din velkomst-side. Her får jeg en forventning af, at det er et fedt site, jeg skal ind og se. Desværre synes jeg, at jeg blev skuffet. Jeg synes du skal lægge nogle flere timer i designet af undersiderne.

Alt afhængig af hvor seriøst det er, så få eventuel en til at give den et lille løft. Der skal ikke nødvendigvis så meget til. Du er velkommen til at sende mig en pb, hvis vi skal finde ud af noget eller bare ønsker en nærmere uddybning.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:23

Det må være en ny hjemmesiden efter min mening

ingen kunden ønsker en hjemmeside der er meget svært at indeksere i google

ingen tekst forsiden kun links videre til undersider

ingen sigende interne links struktur på siden med jeres søgeord

står i hoster men hverken noget om pris hvor og hvilken sted op tid mv.

korrekt tekst siden kom frem hvordan i laver

grammatisk korrekt og hvordan lige med SEO , laves der også med det , for kan ikke se nogle interne links struktur og ingen sigende h1 og h2 og h3 der hjælper søgemaskinerne hvad siden omhandler dette hjælper også bruger hvad siden omhandler

kontaktsiden kan man ikke få op uden at gøre skærme mindre til 75 % ellers kan jeg ikke klikke videre der

der er del at lave efter jeg har kigget 5 minutter på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 19:34

Tak for feedback Troels og Michael!

Til Mikael:

Som sagt har jeg slet ikke kigget på SEO endnu, så vælger at overse de dele af dit indlæg :)

Mht. hosting så er det jo ikke det primære produkt, men blot en sekundær service, der følger med produkterne angivet på siden. Information vedr. hosting vil naturligvis følge ved korrenspondence med kunde.

Angående kontaktformularen: den er ændret nu, så hvis ikke du kan se den nu, så må du have en meget, meget lav skærmopløsning.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:03

kinaimport:

Tak for feedback Troels og Michael!

Til Mikael:

Som sagt har jeg slet ikke kigget på SEO endnu, så vælger at overse de dele af dit indlæg :)

det var forsiden jeg mener jeg ville lave en hel anden struktur på siden og ikke de bokse . derved lave en hel ny side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 11:10

Hej!

God anderledes side - det er altid godt.

Jeg ville nok placere menuen over banneret til venstre - ikke under. Det gør navigationen bedre.

Overvej om du vil bruge en mørk baggrundsfarve - den kan virke lukket og tung. Prøv for sjov at skift den til hvid. eller en anden lysere farve.

Toke Kruse

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)