Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

[I] Bedre billige tekster – endnu billigere

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib

Med sådan en sætning, behøver man ikke at læse mellem linjerne.

Men mere tænke på hvormange tekstforfatterer der egentlig pt er aktive på debatten......

/Kenneth

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:38

Hej Kenneth og måske andre ?

Det var hellere ikke den nævnte sætning, men de tekster der blev skrevet andre steder, bl.a. i samme tråd af Hans.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

P.S. Andre tekstforfattere tør ikke går ind i diskussionen, når du og jeg deltager, vi skræmmer dem væk med vores "flydende penne" (IRONI kan forekomme)Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:54

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Det var hellere ikke den nævnte sætning, men de tekster der blev skrevet andre steder, bl.a. i samme tråd af Hans.

Det har jeg så ikke læst.

P.S. Andre tekstforfattere tør ikke går ind i diskussionen, når du og jeg deltager, vi skræmmer dem væk med vores "flydende penne" (IRONI kan forekomme)Wink

Tja, jeg er hård, men uretfærdig, hvad mere kan folk forlange.

/Kenneth 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:58

Kenneth:

Tja, jeg er hård, men uretfærdig, hvad mere kan folk forlange.

/Kenneth 

Jo gensidigt respekt, ydmyghed og høfligfhed.

Ib

Råd & Mal

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:06

Jo gensidigt respekt, ydmyghed og høfligfhed.

Så ville en børnehave måske være et bedre valg end at være selvstændig.

/Kenneth

Ironi kan forkomme i dette indlæg.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 01:10

Kenneth:
Så ville en børnehave
Yes

Ib

Råd & Mal

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:43
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Kenneth:

Hej Hans

Det jeg reager på er denne sætning.

Der bliver desværre udbudt tekst af rigtig mange elendige skribenter - i hvert fald, hvis man kan bedømme skribenterne ud fra deres Amino-indlæg. Det er rigtig synd for de kunder, som jo bare vil have billig tekst.

Og for at sige det rent ud, er den faktisk under lav mål.

Og så nytter det ikke at du konstant forsvarer dig med alt mulig andet. Det er her essensen er. Og det er her jeg reager.

Og kan du ikke se hårdheden af den udtalse, så er jeg desværre bange for at du ikke har forstand på ord. Som tekst forfatter, skal man også kunne se en tvetydighed i sætninger. Og desværre så står du egentlig ikke fast på din udtalse. Men kommer nærmere det pinlige område, hvor man vil bortforklare uden at ville tage stilling til sin udtalse.

/Kenneth

Hej Kenneth

Lad mig slå det helt fast:
Der står ikke ét eneste ord i denne tråd fra min hånd, som jeg ikke står ved.
Jeg har ikke noget behov for at bortforklare noget som helst.
Jeg kan slet ikke se, at jeg ikke står ved mine udtalelser, men hvis jeg er kommet til at bløde op for noget, så burde det være klart nu, at jeg ikke bryder mig om, folk der leverer tekst, der ikke er i orden.

Ja - det er et par hårde sætninger, som selvfølgelig rammer de, som udbyder tekster og leverer noget juks. Du får mig ikke til at give eksempler på elendighederne, for jeg VIL ikke hænge nogen enkeltpersoner ud.

Kenneth:

Med sådan en sætning, behøver man ikke at læse mellem linjerne.

Men mere tænke på hvormange tekstforfatterer der egentlig pt er aktive på debatten......

Der er p.t. 2295 aktive profiler på Amino Freelancer, som tilbyder "Skrivning og Oversættelse". Af disse tilbyder 251 artikelskrivning, 158 websidetekster og 64 blogs. Der er med andre ord rigtig mange aminoer, der udbyder tekst af den ene eller anden art. Ud af dem er der et antal, som er virkelig dårlige. Det er disse rigtig dårlige skribenter, jeg er hård overfor i den ovennævnte sætning. Alle de dygtige og hæderlige har jeg intet imod. Nogle af dem samarbejder jeg endda med.

Jeg synes ikke, at du er fair i dine angreb mod mig i denne tråd, men jeg respektrerer selvfølgelig din ret til at mene hvad du vil om, hvad jeg bør og ikke bør skrive.
Nu har du så korrekset mig - jeg har lyttet og svaret - skal vi så ikke lade den ligge dér?

Venlig hilsen

Hans

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:53

jeg Tror ikke så mange skal lave noget andet nogle skal bare bruge længere tid på det , de vil nu engang meget gerne lave artiklerne, dog tvivler jeg vis de skulle lave den høje kvalitet som kunden ønsker , ville de op tjene en højere timeløn ved andet arbejde.

Dog vis de mener det, det er de er bedste til, skal de bare tage kundens kritik til sig og rette sig efter det, kræver lidt mere energi for dig af og måske koster det dig som skrinbetrer et hårdt slid, men tilfreds kunden er i sidste ende, det bedste.

Jeg er dog også ved at forbedre mig, prøver at få bedre programmer på min computer der bedre kan rette mine stavefejl, altså en talene computer der siger ordene imens jeg skriver måske var det en ide til mange skrinbeter dog er det meste til ordblinde men tror dog også artiklen forfatter kunne have gavn af deres tekst blev læst op imens de skrev.

Ser mange det går stærkt, jo jeg har haft svært ved finde en måske taget for billige men problemet har især været formidling af viden og det har jeg bemærket jeg bedste til selv .

De artiklen forfatter det kræver derved en del, de skal formidle viden som kunden udføre, ikke alt muligt andet som ikke giver mening.

Men får ikke meget for 70 kr. og skal jo også tænke på forfatter de skal nå forstå produktet og skriv en vel skrevet artiklen der giver den viden videre om deres produkt som kunden ønsker.

Kræver en vild iværksættere energi og skal være lydhøre for kritik og vis går ud med top karakter fra skole bænke er det ikke bare at gå i gang med artikler der skal du lære det er lige så meget at sættet dig ned og forstå kundens ønsker og være fuldstændige lydhøre over for deres ønsker og fuldt ud gør dit yderste for kunden er tilfreds og første når er en tilfreds kunden afsluttere du handlen og ikke når kunden ikke har godkendt artiklen , som kunden ikke synes formidlet deres produkt som ønsket.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 08:01
Hans Stokholm Kjer:

Kenneth:

Det er rigtig nok at du ikke nævner navne, men på den anden side, så kan det også tolkes somom at du derved sviner alle de andre til.

Jeg synes ikke, jeg sviner nogen til.
Der findes selvfølglig andre dygtige og seriøse tekstforfattere. Det er jo ikke mig, der har forfattet al velfungerende tekst i verden, vel.
Jeg har tænkt meget over, om der findes en formel, som kunne hjælpe mindre tekststærke kunder til at skelne. Hvis jeg finder sådan en formel, så vil jeg ikke tøve et sekund med at offentliggøre den. Indtil da  må man forsøge sig med gammeldags tillid og den slags.

Venlig hilsen

Hans

Godmorgen. Jeg kom lige til at morgen filosofere en smule over jeres tekstforfatter debat. Kan ikke huske hvem der sagde noget i stil med at nogle typer hjemmesider skrevet i dårligt sprog konventerede bedre end hjemmesider hvis de var skrevet i et fejlfrit sprog.

Formlen er sådan at teksten skal være god nok til at lokke folk ind på siden, men alligevel være så dårlig at folk bliver skræmt væk, og klikke sig ud ved at trykke på nogle af de betalte links i teksten.

Så Hans, det er ikke for at være efter dig, men synes måske lige du skulle tænke over om dine tekster er for godt skrevet - det er jo et lidt sjovt paradoks at gode tekster ikke er fejlfrie tekster, men gode tekster er fuld af fejl, og dårlige formuleringer.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:40

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Kan ikke huske hvem der sagde noget i stil med at nogle typer hjemmesider skrevet i dårligt sprog konventerede bedre end hjemmesider hvis de var skrevet i et fejlfrit sprog.

Man ser eksemplet på især sites med Adsense. Hvis siden er spændende og har masser af godt indhold, så er indtægten på Adsense lav - men hvis det er elendig tekst og site, så er Adsense indtægten høj.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)