jeg Tror ikke så mange skal lave noget andet nogle skal bare bruge længere tid på det , de vil nu engang meget gerne lave artiklerne, dog tvivler jeg vis de skulle lave den høje kvalitet som kunden ønsker , ville de op tjene en højere timeløn ved andet arbejde.
Dog vis de mener det, det er de er bedste til, skal de bare tage kundens kritik til sig og rette sig efter det, kræver lidt mere energi for dig af og måske koster det dig som skrinbetrer et hårdt slid, men tilfreds kunden er i sidste ende, det bedste.
Jeg er dog også ved at forbedre mig, prøver at få bedre programmer på min computer der bedre kan rette mine stavefejl, altså en talene computer der siger ordene imens jeg skriver måske var det en ide til mange skrinbeter dog er det meste til ordblinde men tror dog også artiklen forfatter kunne have gavn af deres tekst blev læst op imens de skrev.
Ser mange det går stærkt, jo jeg har haft svært ved finde en måske taget for billige men problemet har især været formidling af viden og det har jeg bemærket jeg bedste til selv .
De artiklen forfatter det kræver derved en del, de skal formidle viden som kunden udføre, ikke alt muligt andet som ikke giver mening.
Men får ikke meget for 70 kr. og skal jo også tænke på forfatter de skal nå forstå produktet og skriv en vel skrevet artiklen der giver den viden videre om deres produkt som kunden ønsker.
Kræver en vild iværksættere energi og skal være lydhøre for kritik og vis går ud med top karakter fra skole bænke er det ikke bare at gå i gang med artikler der skal du lære det er lige så meget at sættet dig ned og forstå kundens ønsker og være fuldstændige lydhøre over for deres ønsker og fuldt ud gør dit yderste for kunden er tilfreds og første når er en tilfreds kunden afsluttere du handlen og ikke når kunden ikke har godkendt artiklen , som kunden ikke synes formidlet deres produkt som ønsket.