Jeg har siddet og rodet med en ide på det sidste som jeg efterhånden har fået arbejdet en del med.
Problemet er dog at jeg ikke har nogen erfaring inden for hjemmeside bygning overhoved. Jeg har dog rodet med en masse idear om layout og opbygning. Dog kan jeg ikke finde ud af at overføre det til praksis.
Derfor søger jeg en ung motiveret person, som har styr på udvikling af hjemmesider på lidt højere end basic niveau.
Ideen jeg render rundt med er nok lidt mere kompleks end den gennemsnitlige hobby hjemmeside, og ligger derfor vægt på at du har en bred erfaring inden for området.
Men skriv her hvad du kan tilbyde, så svarer jeg tilbage.
Du kan ikke forvente folk bliver interesserede i dit projekt bare fordi du har en ide. Alle har en god ide og alle vil gerne holde deres ide hemmelig. Men hvis du vil have noget interesse for dig og dit projekt bliver du nødt til at fortælle noget mere. Hvad går det ud på? Hvad skal involveres?
Fortæl - din ide er jo i princippet ikke noget værd uden eksekvering.
Hvis du gerne vil have en partner, så er du nok nød til at lokke folk en smule.
Hvis det er fordi du gerne vil holde på idéen så ingen andre tager den, så syntes jeg i det mindste du skulle oplyse lidt, så folk gerne vil høre mere. Få dem interesseret og lok dem (jeg kan dog ikke sige med hvad, da jeg ikke kender dit projekt).
Men hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg det er ligemeget om du fortæller idéen her på Amino. Fordi hvis nogen virkelig vil snuppe den, skal de jo til at starte op helt fra bunden, og så er du sikkert allerede meget længere i udviklingen af idéen end de er. Men lad heller ikke være med at gemme den hvis du bygger idéen på et forkert grundlag. Når jeg siger forkert grundlag, så er det fordi jeg mener at du ikke fokusere på f.eks at du skal have kæmpe rutschebaner, hvis det er hoppepuder som folk vil have, og det kan du undgå ved at få et par andre øjne på det, og det er inden du har udviklet hele forretningskonceptet.