Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle som kan anbefale et gratis bogføringssystem ?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Har du et godt system som virker, vil jeg gerne hører fra dig ?

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:03

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 14:41
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 14:41
Fra Valby
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Supportmand.dk Skrevet kl. 15:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan godt anbefale summasumarum, indtil i år har jeg klaret mit regnskab i Excel og der skal man holde tungen lige i munden :)

Men har fra Dec. brugt dette program! Det er så meget nemmere og meget federe! og du kan roligt ligge 100 kr. til side hver måned, så kan du købe det ingen længe. Det er nemlig ikke ret dyrt... :)

Supportmand.dk - IT Konsulent - IT Rådgiver - Systemadministrator

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 10:53

Hej Heidi

Du kan bruge www.billysbilling.dk - det er gratis de første 30 dage. Dernæst kan du nøjes med at betale 9 kr. pr. faktura, du sender eller fast 89 kr. pr. mdr. Dvs. hvis du sender få fakturaer, kan du få et næste gratis bogføringsprogram. Du kan bogføre lige så mange bilag, som du har lyst til.

Fordele:

• Du behøver ikke at kende til bogføring eller være ekspert i regnskab for at kunne bruge det
  • Der er fuld gratis support
  • Bogføringsprogrammet er udviklet til iværksættere, mindre virksomheder og håndværkere, så der er ingen unødige besværlige fagbegreber. Dermed kan du stå for meget af din bogføring selv og spare penge på bogholder og revisor.
Toke Kruse
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:34
Fra Ishøj
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 158
Fra  SN-Design Skrevet kl. 14:49
Hej Toke.

Hvorfor har i ikke valgt at bibeholde den løsning med betaling pr. faktura?

Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.

www.snwebdesign.dk

Fra København
Tilmeldt 9. Jul 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:27

Du kan prøve waveaccounting hvis du kan engelsk, det er okay. Men hvis det skal være dansk kan jeg ikke finde nogle gratis programmer fortsætter

Fra Ishøj
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 158
Fra  SN-Design Skrevet kl. 20:16
Ja jeg har haft ligget på waveaccount men syntes ikke om det når man ikke kan få det på dansk endnu, men ellers virkelig fedt program.

jeg syntes bare at idéen med at betale pr. faktura er en fed måde at afregne på. men de har fjernet muligheden hos Billys. jeg syntes bare det er en smart måde, da dem som ikke bruger systemet meget ikke er bundet op af et fast beløb hver måned, og de samme brugere bruger ikke mange Resourcer på serveren.

Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.

www.snwebdesign.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)