Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fashionwomen.dk er ved at være klar. feedback ønskes

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle aminoer

Så er min webshop www.fashionwomen.dk ved at gå endeligt i luften.

der mangler at komme de sidste vare og der mangler lidt opdateringer på produkterne.

Men det kunne da være sjovt at høre hvad i har at sige til webshoppen.

Så kom med lidt feedback (helst konstruktivt)

iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.

Fra Valby
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Supportmand.dk Skrevet kl. 13:41

Jeg synes det er en flot side du har banket sammen der, den er let og overskuelig.

Men en ting der ikke sprang i mine øjne, som nok burte springe i dem. Var de sider du har med flere sider, der så jeg slet ikke der var mere end en side. Så måske tallene og Næste> skal være fede eller lidt mere iøjnefaldende??

Din nederste sorte bar, den er meget fin og man kan også se hvad man skal se, men mine øjne kan ikke lide den højre side. Det med at dine 4 punkter er rettet ind til venstre og PayPal ligger så meget til højre... Den manglende symatri kan jeg ikke lide.

Her er lidt du muligvis kan bruge, det er mine umiddelbare kommentar :)

Supportmand.dk - IT Konsulent - IT Rådgiver - Systemadministrator

Tilmeldt 21. Jun 11
Skrevet kl. 13:49

Mange tak allan det var lige sådan noget feedback jeg var ude efter.

de ting vil jeg se på med det samme.

Flere der har feedback så skriv endelig.

iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:04

Flot siden Smile

husk titler og tags alle billeder derved en chance det findes i google billedet søgning.

Hvad er produkter lavet kan jeg ikke læse

lidt tips hvad kan skrives

bomuld

kan det tåle vask hvilken grad tal

farver

holdbarhed

tips hvordan holder

hvad bruges det til stranden hjemme i sengen fester

måske har du selv lidt flere ideer der er relevante ingen tekst intet google kan læse og kunder ønsker sikkert også læse hvad de bestiller

hvor er handels betingelserne på siden jeg vil da ikke købe et sted hvor ikke hurtigt kan se dem.

En kontaktsiden med kontaktformular altid en god ide let at kontakte jer , fandt handels betingelser kontaktsiden hvorfor er de der og ikke øverste i menu mange leder ikke rundt , gjorde jeg kun for at kunne give lidt feedback rundt omkri

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 21. Jun 11
Skrevet kl. 14:23

hej mikael

det med billederne og produkt beskrivelse vil jeg kigge på

vi har en smart kontaktform i højre side man kan klikke på, hvad syntes du om den?

ellers er der i toppen siden om os hvor der både er kontaktform samt handelsbetingelser osv.

men mange tak for din feedback

Fra København
Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 17:51

Hej Nip,

Jeg kunne måske godt savne lidt bedre billeder, for de er meget små når man så trykker fx på en af bikinierne - for når man køber tøj online, så må man gerne kunne se detaljer osv og gerne forfra og bagfra. Jeg vil måske råde dig til at købe en gine også smække tøjet på og tage billeder forfra og bagfra.

Det samme gælder charms - billederne er i utrolig dårlig kvalitet, hvor man på nogen næsten ikke kan se mønstrene, brug nogen ekstra kontanter på en fotograf, det giver penge og kunder i længden :)

Mvh

Cottonwood®

Fra Randers
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 217
Fra  LindFoto.dk Skrevet kl. 22:56

Hej

Måske er dine billeder gode nok - men det kan være opsætningen er forkert i webshoppen.
Når man klikker for at se et større billede - så får man et billede som er lige så stort som det man lige har set.
Det kunne tyde på at du enten har sat det forkert op - eller at du ikke har billederne i en god nok opløsning til at blive vist større.

De runde sten med huller - ligger i hvert tilfælde i en alt for dårlig opløsning.
Jeg synes det ser ud til at billederne egentlig er gode nok - det er bare en udgave i alt for dårlig opøsning du har brugt.

God arbejdslyst - og held med butikken

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 11:15

Førstehåndsindtryk: Positivt!

Din facebook i højre side kommer med fejl.

Det er nogle rigtig gode billeder - du kunne godt overveje at bruge dem i større format rundt omkring på siden.

Når man klikker på billedet er der to stk. De er dog ens ind i mellem - nøjes bare med at have ét billede.

Lav dine "aktive" knapper - dem som går mod et salg (købsknap, gå til kassen etc.) grønne - det vil øge konverteringen.

God weekend.

Toke Kruse 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 11:26

Jeg synes det er en rigtig flot shop du har fået lavet.

Når man har smidt en vare i kurven, synes jeg dog at der mangler en "shop videre" knap. Man bliver automatisk sendt til kurven, og jeg kan kun se "opdater" og en "Til kassen" knap.

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 101
Fra  Bolette Obbekær - Bedre web Skrevet kl. 12:42

Stemningsmæssigt rammer den målgruppen godt, men der er lidt problemer med navigationen. 

Den øverste menu i den sorte bjælke er en blanding af generelle sider (Blog, Om os, Søgning) og produktsider. Og prodkuktsiderne er en blanding af kategorier (f.eks. bikini og solbriller) og producent-sider (som f.eks. D&G og Nirbana). Jeg vil foreslå dig følgende:

• I den øverste sorte bjælke har du KUN generelle sider: Blog, Om os etc.
  • I menuen til venstre bevarer du dine kategorier.
På den måde har vi bedre overblik. Ellers kommer man til at bruge tid på at sammenligne de to menuer; " Er det det samme...eller er det to forskellige menuer...???"
Og så skal du få peppet din tilmeldingsboks til nyhedsbrevet op. Og lad være med at bruge sort - sort er på dit site den farve, der indikerer navigation - og dit nyhedsbrev skal "larme" mere end din navigation :-)
God fornøjelse med projektet :-)
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)