Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhoteller

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 255
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Sad lige og kiggede lidt på nogle forskellige løsninger og priser, og undrede mig lidt over, hvorfor det f.eks. er så dyrt at have en hjemmeside hosted hos DanDomain i forhold til f.eks. One.com, ZXnet.dk og Webdomain.dk.

Nogen der kan forklare mig denne prisforskel? Umiddelbart ser det nemlig ud som om, at DanDomains tilbud er dårligere (mindre plads) Confused

Mange hilsner fra Lise

Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:12

Jeg vove den påstand at udgifter til diskplads er en mindre post, i et budgettet for et hostingcenter. Hvor redundant er udbyderen,hvilken hardware benytter de, har de backup, har telefon support, hurtig e-mail support, trafik, o.s.v. Se eksempelvis denne

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 13:15
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

jeg altid plejer at købe domaine hos iwebdesign.dk

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 13:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Blev for et par dage siden kunde ved Meebox.net - og det kan jeg KLART anbefale...

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 13:49

Nu blev der bedt om en forklaring af prisforskellen, og ikke en anbefaling af udbyder Smile

Jeg tror at dandomain modtager de fleste kunder gennem deres webshop-modul - her er det forholdsvist nemt at få en webshop op og køre, og så er der måske nogle som hellere vil betale det ekstra for den service.

Så prisforskellen ligger måske mest i de ekstra-services/produkter, som der bliver tilbudt. Hvis du bare skal have en hjemmeside til at fremvise billeder af din hund, så find det allerbilligste webhotel - det vil passe fint til det behov Smile

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 13:58

Jens:
Hvis du bare skal have en hjemmeside til at fremvise billeder af din hund, så find det allerbilligste webhotel - det vil passe fint til det behov Smile

Ja, præcis ;-)

Jens:
Nu blev der bedt om en forklaring af prisforskellen, og ikke en anbefaling af udbyder Smile

Det var nu ikke det, der var hensigten ;-). Det er fordi jeg påtænker at åbne en ny webshop snarest baseret på en Prestashop løsning :-)

Hvilken type webhotel vil I så anbefale?

Mange hilsner fra Lise

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 13:59

Damn, der er byttet rundt på citaterne!!!

Ved ikke lige, hvad der skete der! Confused

Mange hilsner fra Lise

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 14:04

Hos Dandomain betaler man som folk skriver for deres service og stabilitet. Har en webshop hos Dandomain, og det fungerer bare 100%

... der er aldrig fejl, og har aldrig oplevet den har været nede. Deres mailsupport bliver besvaret 24/7.

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 14:23

Lise Andersen:

Det er fordi jeg påtænker at åbne en ny webshop snarest baseret på en Prestashop løsning :-)

Hvilken type webhotel vil I så anbefale?

Du skal gøre op med dig selv, hvor vigtig den shop er for dig. Er det vigtigt at der er ekstra god service, at du altid kan få fat på din udbyder, at det er telefonsupport... Hvor meget ekstra er du villig til at betale for service? Eller, med andre ord, hvor mange penge taber du om dagen, hvis din shop ikke er online? Er den en vital del af din økonomi, eller er det OK shoppen måske er nede et par dage?

Hvis blot det er en hobby-forretning, uden nogen større omsætning, så vælg du bare et billigt webhotel. Hvis du derimod allerede nu ved, at der kommer til at være run på forretningen, skulle du måske overveje nogle webhoteller med en erhvervsløsning.

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 13:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tom Frank Christensen:
Blev for et par dage siden kunde ved Meebox.net - og det kan jeg KLART anbefale...

Lyder helt klart som en fornuftig løsning. Men er den løsning til kr. 99,- om måneden ok til en webshop? Tænker lidt på hastighed og kapacitet. Eller kan man evt. opgradere senere, hvis man får brug for mere kapacitet?

Mange hilsner fra Lise

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)