Jeg er ikke vild med forside teksten. Hvis det skal fungere som firmaside, så ville jeg undlade at gøre opmærksom din alder. Hos nogle kan kombinationen af "erfaring / 18 år" måske klinge lidt hult (ikke det er min holdning). Forside teksten gør mig ikke så meget klogere på hvad du konkret kan hjælpe mig med.
Når jeg ser sådan en side her, så virker kurset for mig værdiløst. Enten skal det være gratis, ellers skal du tage et mere reelt beløb f.eks 199,00. Hvis din målgruppe vil give flere tusind for en smartphone, så vil de også gerne betale 200 kr for en komplet gennemgang og hjælp. Generelt så tror jeg du skal genoverveje dine priser, og i hert fald sætte dem til noget der minder om 110 / kr timen. I mine øjne virker det nemlig ikke som et seriøst foretagende, men mere end et hobbyprojekt.
Jeg kan sagtens forestille mig hvad det er du vil, og hvad dine tanker er bag. Mest af alt fordi jeg selv har været der.
Du vil gerne have lokale kunder, som spreder "rygtet" om dig via mund til mund metoden. På den måde kan det godt fungere. Men at hente besøgende som aldrig har hørt om Jydsk Mobil Service, og konvetere dem til kunder bliver en svær opgave.
Vedrørende åbningstider. Skal du aldrig have fri?