Elgiganten har ofte tilbud på mobiler uden abonnement. Men husk at tjekke deres internetpris først. Når du kommer ned i butikken, spørger du bare om du kan få den til samme gode pris som de reklamerer med på nettet. Ofte siger de ja. (Har lige købt en samsung i butikken til halv pris af hvad der stod på prisskiltet)
Ellers kører Telenor pt. tilbud på oprettelse af super billige abonnementer ( 10 timers tale for kr. 399 pr måned, med tilkøb af fri sms for kr. 50) Her kan man for et beskedent beløb afdrage på en ny mobil via abonnementet.
Alt afhængig af dit tele behov - så er der uendelige muligheder.
Vil lige høre om der er nogen der ved hvor man kan købe mobiltelefon uden abonnement
Eller et sted hvor man kan få et billigt abonnement i 6 mdr incl. tlf
Mvh
Lars
Proshop.dk har nogen OK priser. Ellers kan man også tit være heldig på DBA.dk. Jeg købte fx en HTC Desire som aldrig havde været brugt - til kr. 1.800,-
Bare sørg for, at der er kvittering med - når du handler der.
Hvis du vil have en Samsung mobil med touch til 555,- kr uden abonnement så kig her! Det er i hvert fald ikke en helt outdated mobil og den er heller ikke dyr! :-)
Smid mig en PB med dit ca. forbrug hver måned (tale, sms, data) og skriv hvilke mobiler du har kig på, så vil jeg gerne regne lidt på om det bedst kan betale sig at købe telefonen med eller uden abonnement.