Hejsa Aminoer! Vi er 3 iværksættere, på 23, 18 og 18. Vi har alle lavet store planer ang. en campingplads med tema, men vi ved ikke hvordan vi skal lave det. - Vores campingplads indeholder self. camping, huse (til folk uden campingvogne), administrationsbygning, en lille gade (lavet 100% efter det tema som vi vælger), samt svømmehal med samme tema. Dsv. kan vi ikke sige temaet, da andre muligvis ville tage idéen. Håber dette er OK :P - Vi overvejer lidt at lave en stor model af hele campingpladsen, men hvem skal vi så vise den til? Hvor er det bedst at lave denne campingplads? .. I danmark, eller den nordlige del af tyskland (Vi kender ikke til tysklands regler ang. iværksættere) Har I evt. gode råd, fra iværksætter til iværksætter?.. Vores pengepung er forholdsvis lille til dette store projekt, så hvor kan vi få investorer? Ja, vores projekt er stort, men vi vil tage kampen op, selvom det kan betyde meget besvær. -SG |
Har i prøvet at lave et overslag over omkostningerne? for jeg tror i får jer et chok over hvor meget det koster at starte op..
Jeg ville starte hvis jeg var jer at kigge på en allerede etableret Campingplads med godt omdømme, også arbejde mig videre derfra, da der bare er rigtigt meget at tage højde for.
I kan lave Modeller og bevægelige dele, det hele kommer ned til hvordan det økonomiskset vil løbe rundt og hvordan de investore kan få deres penge, så fokuser på at lave budgetter m.m.