I forbindelse med lidt oprydning, har vi også lidt bærbare pc'ere vi gerne vil af med. Fælles for dem alle er, at de har været tændt i vores udstilling (uden batteri):
Hvis de kan, kunne jeg måske godt være interesseret i HP Pavilion dv6-3012eo alt efter, hvor langt ned i pris du kan lokkes, da den kan fås fra ny til ca. 3000 kr.
AMD Turion II Dual-Core Mobile Processor P520 (2,3GHz, 2MB L2 Cache) 17,3" diagonal HD+ HP BrightView LED Display ( 1600 x 900 ) 500 GB (7200RPM) Hard Drive 4096MB DDR3 SDRAM )2Dimm) 802.11 b/g/n WLAN LightScribe Super Multi 8X DVD RW with Double Layer support 6-Cell 55WHr Lithium-Ion Battery ATI Mobility Radeon HD 5470 Switchable Graphics with 512MB DDR3 dedicated graphichs memory Windows 7 Home Premium (64-bit) HP TrueVision webcam Fingerprint reader
Håber det rækker, ellers må jeg se om jeg kan finde mere
Hvis de kan, kunne jeg måske godt være interesseret i HP Pavilion dv6-3012eo alt efter, hvor langt ned i pris du kan lokkes, da den kan fås fra ny til ca. 3000 kr.
Jeg kan ikke gå længere ned, end det jeg har angivet.
Men vi har selvfølgelig kigget på hvad de sælges for som nye, og jeg tror det billigste vi fandt, var 3.400 kr. Men vi har også bare kigget på edbpriser, og de første par stykker på Google. Det er slet ikke utænkeligt, at de kan findes billigere andre steder :o)
Jeg kan ikke gå længere ned, end det jeg har angivet.
Men vi har selvfølgelig kigget på hvad de sælges for som nye, og jeg tror det billigste vi fandt, var 3.400 kr. Men vi har også bare kigget på edbpriser, og de første par stykker på Google. Det er slet ikke utænkeligt, at de kan findes billigere andre steder :o)
Sikke en skam. Det er helt i orden - held og lykke med salget.