Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thomas Rosenstand nummer 2 ?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som jeg også så pænt skriver det var noget jeg fandt sjovt tidligere på dagen og lige skulle ud med. Thomas ved også godt det er for sjov.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hos mig er Rosenstand nr. 3... så nu har jeg trykket +1 på ham.
Jeg vil gerne have han ligger højt, for han siger ting jeg hellere vil høre end de andre... og med +1-knappen sørger Google sikkert for at han er 1'er igen inden længe (hos mig)

Farvel til 00'erne. Velkommen til 10'erne.
Det er det de kalder web 3.0, hvor oplevelsen hos dig ikke er magen til oplevelsen hos mig.

Det er brandet og indflydelsesevnen der kommer til at vinde pladser i Google... siger ekspertene ovre i min lejr, og jeg tror de har færten af det rigtige.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm det er jo også wikipedia som har the #1 spot, og dem kan man kun slå ved at få en kæmpe røvfuld .gov og .edu links + alle mulige andre links.

Men ingen tvivl om at der eksisterer SEO eksperter i alle afskygninger, og ingen tvivl om at rosenstand er en af danmarks (måske endda en af verdens) bedste jeg har personligt lært helt utrolig meget af at læse hans seo-lex. som jeg faktisk kun kan anbefale.

så derfor hvis jeg ikke vi var konkurrenter så ville jeg helt sikkert hyre Hr. Thomas rosenstand til at arbejde på mit side.

og en ting mere, jeg smigrer aldrig folk. når jeg siger/skriver noget så er det fordi jeg virkelig mener det.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

 han er bare super dygtig , læst hans super gode bøger og jeg har simpelthen lært så meget , det er bare super god SEO han laver fordi arbejdet er så super unikt , fordi det er super dygtige at skrive SEO tekster og viden er bare super fordi den kan aldrig bliver bedre end ham fordi er den supem er super dygtigste af alle super dygtige seo hajer af dem som er de super dygtigste af de super bedste af den aller bedste kvalitet som er super perfekt hele vejen igennem af den super bedste

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 09
Indlæg ialt: 203
Fra  Webpilots Aps Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem der ranker nr.1  er vel lidt ligegyldigt når kunderne stadig kommer ind.

Desuden mener jeg det er ret subjektivt at vurdere hvem der er bedst. Det kunne nemt tænkes at der sad en SEO/online markedsføring person derude der ikke vil være kendt, men er totalt Awesome (for lige at bruge lidt slang).

Selv har jeg da kendskab til en der sidder og optimerer trafik og konvertering på flere sider/shops der tidligere var i hænderne på såkaldte førende danske "guruer" - og her optimeres de med 2-cifrede procenter.

Så mon ikke der sidder en masse derude og er mindst på linje med de kendte, dog uden at ville kendes og komme i medierne for deres kompetencer?

Mangler du en designer, hjemmeside eller webshop? Kontakt vores Webbureau i Århus: http://webpilots.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi hi det er ok at mobbe lidt hvis det er i en kærlig tone, Thomas ved jo godt hvad han kan, men jeg kan se der snart er plads til mig på side 1 også, men er først begyndt og optimere på ordet SEO for en måned siden, og ligger vist på plads nr 40.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 7. Jul 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

IværksætterGen:

Hej Aminoer

Synes det var lidt sjovt... Ikke for at hakke på Thomas...



Lægens børn er heller ikke altid de sundeste, men hvis lægen passer sine patienter til UG så er det vel også det der betyder noget :)

Fra auning
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 47
Fra  KJ AUTO Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak. Det vil jeg gøre.

Fra auning
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 47
Fra  KJ AUTO Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak.

Det vil jeg gøre.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

per jensen:
Tak. Det vil jeg gøre.

øhh hvad vil du gøre Wink

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)