Hej Aminoer Jeg føler mig snart rustet til at udføre professionelt arbejde indenfor webdesign, men jeg vil meget gerne have en test pilot at designe for, inden jeg kaster mig ud i at starte min egen virksomhed. Jeg ved endnu ikke om jeg har evnerne til at gennemføre alle de forskellige opgaver krævet af diverse kunder tilfredsstillende. Skriv hvilken website du ønsker og nogle ønsker for design. Jeg tænker at jeg til kunder vil arbejde med colourlovers til at finde komplimenterende farve-paletter, så start med at finde et pallette her og så kan vi arbejde ud fra de farver. Jeg laver templaten i wordpress og processen kan godt blive lidt lang, da jeg ikke har alverdens tid, men indenfor en til to måneder skulle jeg gerne kunne levere et færdigt projekt. Jeg tænker at jeg vælger det projekt, som ser mest lovende ud eller som jeg har det bedst med at arbejde med, så skriv lidt om hvad du kunne tænke dig af hjemmeside, og så ser jeg på at lave en til dig - ganske gratis. Det kan selvfølgelig også godt ske at jeg må give fortabt undervejs - tror dog ikke det sker - men så har du jo ikke rigtigt tabt noget, da det her arbejde ikke koster penge :-D Jeg vil gerne hjælpe med at supportere templaten efter levering, men det bliver kun begrænset og når jeg har fritid til det, så jeg vil foretrække at du selv kender til wordpress inden vi går i gang :-) |
Vil også gerne lave konverteringsarbejde. F.eks PSD-->Wordpress eller HTML-->Wordpress.
Jeg tager en begrænset mængde af projekter og sortere efter dem jeg bedst synes om :-)