Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Display/søgenetværk?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har for nyligt oprettet mig på Google Adwords via en rabatkupon. Selvom jeg har oprettet en masse søgeord opnår jeg næsten ingen trafik herigennem. Tilgengæld er der folk der finder mig via displaynetværket og det betaler jeg åbenbart for.

Så er mit spørgmål. Er displaynetværket ikke der hvor folk i forvejen kunne finde mig selvom jeg ikke var tilmeldt Google Adwords?? Betaler jeg nu pludselig hvis folk skriver mit firmanavn i Googles søgefelt og efterfølgende klikker på min side?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:17

Displaynetværket, eller indholdsnetværket, som det også kaldes, er de Google annoncer du ser rundt omkring på hjemmesider.

Søgeannoncerne er de 3 øverste resultater + alle resultaterne i højre side, når du bruger Google. Du betaler ikke for de organiske resultater, heller ikke selvom du benytter AdWords.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:19

Jeg vil råde dig til at dele de 2 ting op og oprette en selvstændig annoncegruppe til henholdsvis søgeannoncer og indholdsannoncer.

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 16:34

- Så hvis jeg har betalt for klik på displaynetværket har min annonce altså været vist på en eller anden side med relation til mit produkt? Kan jeg se hvilken?

- De resultater der dukker op på Google og som så er gratis de hedder altså ikke displaynetværket?

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:44

Morten Brunkel:

- De resultater der dukker op på Google og som så er gratis de hedder altså ikke displaynetværket?

Nej, trafikken derfra står som organiske resultater på din analythics konto

Morten Brunkel:

- Så hvis jeg har betalt for klik på displaynetværket har min annonce altså været vist på en eller anden side med relation til mit produkt? Kan jeg se hvilken?

Ja og du kan også vælge udelukkende at blive vist på hjemmesider du selv udvælger.

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 16:47

Mange tak:)

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 17:08

Hej Morten.

Hvis du er hoppet i Googles lille fælde med automatisk tilvalg af Displaynetværket, så er du sikkert også hoppet i par andre AdWords fælder.

Læs evt. mit indlæg om AdWords begynderfejl. Der er mange penge at spare og ekstra ordrer at hente Big Smile

Mvh Troels.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)