Nu har jeg prøvet flere gange at følge vejledningen på Google Adwords i, hvordan jeg skal udskrive fakturaen for det beløbet, som er trukket på min konto ... men jeg kan stadig intet få ud.
På Google Adwords står at jeg skal gå ind i Min Konto for at komme til Faktureringsoversigten. Derefter skal jeg vælge et relevant tidsinterval, så skal jeg trykke på Udskriv/eksporter (jeg kan nu ikke finde nogen Udskriv-knap, kun en eksporter-knap) og så skal man vælge Udskriv faktura (hvilket ikke er en af de valgmuligheder, som dukker op på min skærm).
Tusind tak for hjælpen ... jeg kan dog stadig ikke få det til at fungere. Enten får jeg bare en kvittering frem eller også får jeg en faktura frem, hvor der står 0,00 kr. på.
Tror dog at jeg er kommet frem til den årsag, at det, som Google hæver som á conto i løbet af en måned ikke gør, at der kommer en faktura ud af det, men at den først kommer når måneden slutter med det samlede beløb, som er trukket á conto ... så jeg venter med spænding til at juli måned er slut. Så vil jeg prøve din vejledning :o)