Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan udskrives en Google Adwords faktura?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Nu har jeg prøvet flere gange at følge vejledningen på Google Adwords i, hvordan jeg skal udskrive fakturaen for det beløbet, som er trukket på min konto ... men jeg kan stadig intet få ud.

På Google Adwords står at jeg skal gå ind i Min Konto for at komme til Faktureringsoversigten. Derefter skal jeg vælge et relevant tidsinterval, så skal jeg trykke på Udskriv/eksporter (jeg kan nu ikke finde nogen Udskriv-knap, kun en eksporter-knap) og så skal man vælge Udskriv faktura (hvilket ikke er en af de valgmuligheder, som dukker op på min skærm).

Hjælp! Hvordan gør I andre? :o)

Hav en dejlig dag,

Susan :o)

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 17:16

Hej Susan.

Under "Fakturering", "Faktureringsoversigt" skulle du gerne have en linje ude i højre side, der lyder slutter omtrent som følger.

Tryk: Daglig visning | Faktura

Under "Faktura" kan du hente en fin lille faktura med Google logo mm. :o)

Mvh Troels.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Fra  1264 Skrevet kl. 21:47

Hej Troels

Tusind tak for hjælpen ... jeg kan dog stadig ikke få det til at fungere. Enten får jeg bare en kvittering frem eller også får jeg en faktura frem, hvor der står 0,00 kr. på.

Tror dog at jeg er kommet frem til den årsag, at det, som Google hæver som á conto i løbet af en måned ikke gør, at der kommer en faktura ud af det, men at den først kommer når måneden slutter med det samlede beløb, som er trukket á conto ... så jeg venter med spænding til at juli måned er slut. Så vil jeg prøve din vejledning :o)

Hav en dejlig dag,

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 22:13

Korrekt. Google danner først fakturaen, når måneden er gået. Samme princip bruger bl.a. de fleste danske online mobilselskaber.

Mvh Troels.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Fra  1264 Skrevet kl. 18:58

Super! Yes

Tak for hjælpen,

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)