Er Tilbehortilmobil ikke mere SEO venlig ind BomBomMobil?
Jo, på kort sigt. På langt sigt er der mange andre faktorer der spiller langt mere ind. Et domæne med det eksakte keyword er ikke nogen genvej til succes.
Er Tilbehortilmobil ikke mere SEO venlig ind BomBomMobil?
Jeg er bare generelt imod domænenavne med o istedet for ø.
Og så synes jeg dit eget navn er kedeligt, men det er helt og aldeles smag og behag, det er ikke sikkert mine forslag er bedre, de er bare anderledes...
Gad nok vide hvordan folkene bag Amino ville reagere hvis jeg registrerede www.aminoo.dk eller ami-no.dk eller ...
Det ville tage dem ca 30 sekunder at få det domæne navn fra domæne ankenævnet :)
Der er kæmpe forskel, da mobiltilbehor ikke er et registreret varemærke.
Til trådstarter:
tilbehortilmobil.dk vil ikke have nogen SEO effekt, da Google læser det som et volapyk ord. tilbehoer-til-mobil.dk vil derimod give dig en lille fordel.
Gad nok vide hvordan folkene bag Amino ville reagere hvis jeg registrerede www.aminoo.dk eller ami-no.dk eller ...
Det ville tage dem ca 30 sekunder at få det domæne navn fra domæne ankenævnet :)
Der er kæmpe forskel, da mobiltilbehor ikke er et registreret varemærke.
Til trådstarter:
tilbehortilmobil.dk vil ikke have nogen SEO effekt, da Google læser det som et volapyk ord. tilbehoer-til-mobil.dk vil derimod give dig en lille fordel.
Så nu kommer der et dumt spørgsmål Nicolaj, der ville ikke nogen der vil få ondt i røven over at jeg tager tilbehor-til-mobil.dk ?
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.