Kære Aminoer Jeg er ved at kigge på nogle markedsføringsmuligheder til min side http://www.tripworld.dk. Jeg vil i den forbindelse gerne bytte bannere med andre sider for at øge trafikken. Det må meget gerne være nogle, der er relevant i forhold til branchen. Det kunne være: Rejsebureauer * Ligger dit produkt ikke inden for dette område, så skriv alligevel hvis det har interesse. Banneret kunne fx. ligge på følgende side: Der er plads til ét banner pr. by. Jo større din side er, jo flere byer vil vi tilbyde. På vores side kører vi med wallpaper bannere. Der vil være et krav til layoutet af banneret, da vi ønsker at bibeholde en lækker grafisk linje. Der kan eventuelt assisteres med opsætningen af banneret. Da siden er meget smal, vil banneret have enorm god synlighed. Jeg ser frem til at høre fra nogle. |
Hej Micahel
Jeg har ingen intentioner om at bytte links eller banner med dig, men synes nu alligevel at jeg ville blande mig i din tråd. Du skal vide at du udsætter dig og din hjemmeside, for en stor risiko, nu hvor du taler offentligt om hvordan du har planer om at lave linkbuilding, som strider mod mange søgemaskiners retningslinjer. Ikke fordi der er noget ulovligt i det - faktisk er det helt lovligt - omvendt risikerer du bare at få annuleret hele eller dele af din linkværdi, hvilket jeg antager ikke er i din interesse.
/ Emil