Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan skal jeg begynde med mit eget tøjmærke

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 31
Fra  tøjmærke Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

min ide kom en aften, hvvor jeg tækte på hvadjeg skulle være når jeg blev stor.

og så kom jeg i tanke om at jeg bliver kaldt    IV    oppe i skolen og der fløj en million tanker igenem mit hoved. :D

jeg har længe ville designe mit eget tømærke og så kom mit mærke hvordan det skal se ud mit logo, og oppe i skolen blev jeg kaldt   IV   og sådan skulle det se ud logoet. :D

det forste jeg gjore var at søge på google.dk og fandt denne hjemmeside, jeg vil først starte med noget nemt så vil gerne havde alle svar i kender på at starte sit eget tøjmærke og om jeg skal gå på designerskole. :D

håber der bliver svaret tak på forhånd

Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 09:13
Prøv at skrive til nogle af de designere du beundrer. De vil kunne fortælle dig vejen, da den kan være meget forskelligt. Nogle tager skolen i Herning, Kolding, Kbh mens andre tager London eller den i Paris.
Man kan også blive selvlært også finde en læreplads.
Men tegn tegn og tegn, også skal du rundt og vise dit design hvis du vil ind et sted. Vil du være selvstændig skal du få firmaer ( enten her eller i udlandet) til at sy tøjet / eller dig selv. Husk at blive moms regi.
Og så skal du ud at sælge dit tøj enten ved at besøge butikkerne eller på modemsserne.
Held og lykke.
Tilmeldt 6. Jul 11
Fra  tøjmærke Skrevet kl. 09:17

hvor mange penge koster det at starte et tøjmærke :D

Tilmeldt 6. Jul 11
Fra  tøjmærke Skrevet kl. 09:20

og kan man slette sine indlæg :D

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)