Jeg har et par produkter der er særdeles egnet til salg via telefon, og ønsker at outsource denne del af prioritetsmæssige årsager. Du skal være indstillet på ren høj provision Kan du bevise du har talentet til at sælge produktet, og kan du dokumentere en positiv ROI, så er jeg naturligvis indstillet på garanteret timebetaling plus provision, men du vil sikkert lave en bedre forretning til dig selv ud af den rene provision, hvis du har talentet. Af konkurrencemæssige årsager ønsker jeg ikke at fortælle mere om produktet her, men send en email eller giv mig et kald hvis du mener at du er en gudsbenådet sælger med telefonen som stridsøkse. (Min profil og mit arbejdsområde bør give en indikation om hvilken branche der er tale om.) Produkterne er gennemtestet, med masser af positive referencer, og har en glimrende form og funktion til salg via telefon+accept via email. Der vil være materiale der kan mailes ud og naturligvis alt den backup du har brug for og ønsker. Det bliver mig og mit navn du repræsenterer, så jeg vil naturligvis være vandvittig kritisk mht. min samarbejdspartners profil, og mit valg vil i høj grad gå på din egen personlige profil og om jeg mener at vi "matcher" Overvej derfor om du kan stå 110% indefor alt hvad du laver. Der ønskes ingen pistolsalg eller lurvede metoder. Udelukkende ren professionel relationsbyggende newbizz. Giv mig et ring på +45 31 481 373, eller smid mig en mail på sd@steffendaleng.dk. (Fik jeg sagt at jeg selv har en fortid som telemarketing trainee, så kridt skoene inden du ringer.. du kommer på arbejde fra første sekund) Venlig Hilsen, Steffen Daleng |
*Bump*