Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Håndværker eller servicemand? - annoncér gratis for tusindvis af potentielle kunder

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

www.haandvaerkerfradrag.dk, er det nu muligt at annoncere for sin håndværker- og servicevirksomhed - helt gratis - det tager 5 minutter at oprette profil.

Siden har omkring 2500 besøgende pr. md., så der er en rigtig god mulighed for at få lidt ekstra at lave i dit firma!
Opret din annonce her: http://haandvaerkerfradrag.dk/virksomheder-personer/hvorfor-annoncere.asp

Jeg vil også meget gerne høre, hvis du oplever problemer, da 'find leverandør'-modulet er helt nyt på siden!

Jeg glæder mig meget til at se din virksomhed på siden Smile

Mange hilsener
Peter

www.haandvaerkerfradrag.dk - Alt om fradrag for håndværkerudgifter

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 22:30
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hej har gjort min murer mangler arbejde så jeg ahr oprettet vores virkomshed, men jeg vil gerne tilføje og ændre en lille detalje i annoncen hvordan kan man det?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 30. Jun 08
Skrevet kl. 22:37

Jeg arbejder i øjeblikket på en login-løsning, så du kan logge ind med den adgangskode og email, som du registrerede da du oprettede annoncen. Jeg forventer at løsningen er klar senest i næste uge.

Du kan evt. sende ændringen til info@haandvaerkerfradrag.dk, så skal jeg nok ændre det for dig!

Mvh Peter

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

hej når ja men jeg skal blot tilføje prisen som "vi tager kun 170kr/timen+moms"

kun det

Lina

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 30. Jun 08
Skrevet kl. 22:51

Der er i øjeblikket ikke noget beskrivelsesfelt hvor man kan skrive sådanne ting. Det vil jeg bygge på og have klar i næste uge også. Så skal jeg nok prøve at huske at tilføje jeres timepris :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)