Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kører Amino også ufattelig dårligt hos jer?

Side 2 ud af 7 (64 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg bruger Amino 4-5 timer om dagen og har ingen problemer med hastighed, selvom jeg sidder i USA.
Så det må være noget der rammer lokalt, enten pga. browser, opsætning på Amino, host etc.
Jer der har problemer, kan i ikke lige skrive jeres operativsystem og browser her?

Det skal siges at vi kører på lyn hurtig hardware, vi har masser af båndbredde og vi arbejder hele tiden på at gøre Amino endnu hurtigere, men lige nu føler vi ikke at der generelt er problemer.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:33

Martin Thorborg:

Jer der har problemer, kan i ikke lige skrive jeres operativsystem og browser her?

Win 7, IE 9 - båndbredde 20mbit.

Skal sige at det kører en anelse bedre i Firefox, og generelt synes jeg også det er blevet bedre.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 14:33

Det med at den står og loader ved indlæg, er det udbredt? Har ikke selv oplevet det, men nu ser jeg det omtalt for anden gang. Så meld lige hvis det er noget I oplever ofte.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:36

Jacob Rohde:

Det med at den står og loader ved indlæg, er det udbredt?

JA!

Det er derfor du ofte ser dobbelpost. Man bliver så i tvivl om man HAR trykt på "gem" og gør det så igen med flere indlæg med samme indhold til følge.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Amino kører nogenlunde hurtigt hos mig med én undtagelse: Når jeg skriver et indlæg og poster det, står det hele og hænger i op til et par minutter, før indlægget er postet. Det problem blev løst for nogle måneder siden, men nu er det tilbage for fuld styrke. Det hænder, det får mig til at opgive at poste et indlæg.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:39

Thomas Rosenstand:
Amino kører nogenlunde hurtigt hos mig med én undtagelse: Når jeg skriver et indlæg og poster det, står det hele og hænger i op til et par minutter, før indlægget er postet.

Har nogengange samme problem. Så skal man bare lige opdatere siden så er ens post skrevet.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:41

Thomas Rosenstand:

Amino kører nogenlunde hurtigt hos mig med én undtagelse: Når jeg skriver et indlæg og poster det, står det hele og hænger i op til et par minutter, før indlægget er postet. Det problem blev løst for nogle måneder siden, men nu er det tilbage for fuld styrke. Det hænder, det får mig til at opgive at poste et indlæg.

Præcis det samme her. Det hjælper ofte at klikke tilbage og så er indlægget postet. Men det er selvfølgelig ikke optimalt.

Der er også udfald, hvor jeg har problemer selvom det er forsiden jeg prøver at åbne.

Jeg har Windows 7 og Firefox 5.0. Internetforbindelsen har jeg lige målt til 90/39 mbit.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:42

Windows 7
FireFox 5
Host: http://www.telkom.co.id/products-services/personal/internet/speedy.html

Jeg er klar over at jeg sidder langt væk, men jeg deltager også i andre fora hvor jeg ikke oplever problemer. Jeg vil prøve at være mere opmærksom på at teste andre sites når jeg oplever problemer på Amino. Måske jeg bar har været uheldig at ramme ind i langsomme svartider hos min egen host, mens jeg har siddet på Amino.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 14:43

Martin Thorborg:

Jeg bruger FF 5 på Win 7 og har tit problemer, det er som regel om formiddagen. Generelt syntes jeg Amino er langsom, der går tit op til 5-6 sek før den finder ud af jeg har klikket på et llink.

/allan

Fra Odense
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 14:48

Det kører VIRKELIG ustabilt hos mig?

Mindst hver 3. gang jeg klikker på en ny debat får jeg en fejl-meddelse..

edit: og nu hvor jeg poster denne fik jeg en fejl, så var nødt til at skrive hele teksten en til gang ... god damnit! 

og sådan har det været i de sidste 3 måneders tid.

(jeg bruger google chrome)

Mvh. Mathias

Side 2 ud af 7 (64 indlæg)