Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger nye børnetøjsdesignere samt lagersalgs/outletvarer til ny konceptbutik på Østerbro

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg er igang med at få alle mine brikker til at falde på plads, så jeg kan åbne min nye koncept børnetøjsbutik på Østerbro i starten af 2012.

Jeg har lige nu har brug for at høre fra nye børnetøjsdesignere, som ikke har råd til at leje dyre butikslokaler og derfor ikke har mulighed for at sælge tøjet. Jeg er interesseret i alt fra babytøj samt pige og drengetøj fra 2-16 år.

Jeg søger også etablerede børnetøjsfirmaer som er brændt inde med varer, der alligevel skal sælges billigt på lagersalg/outlet. Jeg er dog kun interesseret hvis varerne er iorden og der er mere end en str/style-dvs der skal være et udvalg i det jeg skal sælge og du/I skal være til at forhandle med omkring prisen.

Hvis overstående har interesse så kontakt mig på trineniels@hotmail.com og fortæl mig lidt omkring produktet og send mig evt. et link til din hjemmeside - hvis du har sådan en og ellers vedhæft et par fotos af dine designs.

Jeg ser frem til at høre fra rigtig mange spændende designere og forhåbentlig stable et samarbejde på benene.

Mvh Trine

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 09:36

Hej Trine,

Prøv evt. at kontakte http://zuizui.dk/.

Den ene af indehaverne (Maria) bor selv på Østerbro - utrolig søde og energiske piger. Vi forsøgte at starte et projekt omkring produktfotos af børnetøj, men det blev aldrig til noget pga. manglende tilslutning fra deres kunder.

SmileCarsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:42

Hej Carsten,

Tak for svar-dem vil jeg da kontakte:)

Ha´ en dejlig dag.

Vh Trine

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)