Jeg fik lavet mit moms regnskab sidste kvartal og det viste sig at jeg skulle have omkring 5000,- tilbage i moms. Efter jeg sendte det ind til skat, fik jeg et brev tilbage fra dem hvor der stod at de 5000,- jeg skulle have tilbage i moms har de lagt oven i den gæld jeg har hos SKAT, fordi det er en enkelmands virksomhed jeg har. Altså, nu er min gæld hos skat 5000,- mindre men jeg skal bruge de MOMS penge i min virksomhed Og nu et det på tide at indberette moms regskab igen for 2. kvartal. (10 Aug) Jeg kan se i regnskabet at jeg skal have yderlige 8000,- tilbage i moms denne gang fordi jeg har købt SÅ meget lort :) Så mit spørgsmål er: Hvordan og hvorledes er mulighederne for mig at få fat i mine 8000,- moms penge, uden at SKAT tager dem igen? Jeg ved at hvis jeg overdrager min virksomhed til en anden person som ikke skylder penge til SKAT, kan vedkommende få moms pengene tilbage og derefter videre give dem til mig. Dette er en mulighed jeg har tænkt meget på. Jeg håber at der er andre muligheder end denne. Hvis ikke, må jeg hellere finde en som man kan stole på :) Håber svaret findes derude, da jeg er i dyb frustration (over SKAT har fundet en måde at "fucke" mig på :) MVH |
Damm, har du i din vildeste fantasi forestillet dig at få hjælp til dette?